Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nowe kompletne sprzęgło A4 B6 AVF


bartekkk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich jestem po wymianie kompletnego sprzęgła wraz z kołem dwumasowym moje autko to a4 b6 1.9tdi avf moc 130km.

Coś mnie nie pokoi nie wiem czy tak ma być czy też nie a mianowicie mimo nowego koła dwumasowego czuć minimalnie drgania na pedale sprzęgła mniejsze niż przed wymianą ale czuć i sprzęgło dosyć nisko łapie ciut niżej niż połowa zakresu regulacji pedałem sprzęgła nie wiem czy tak ma być czy to sie wszystko jeszcze ułoży bo jest nowe czy tak ma nie być? Dodam że przed wymianą przy zapalaniu i gaszeniu mocno rzucało silnikiem teraz jest lepiej ale myślałem że po tej wymianie wszystko zniknie i będzie dużo dużo lepiej tak samo przy włączaniu i gaszeniu klimy też lekko silnik wpada w drgania oraz na rozgrzanym na biegu jałowym też minimalnie czuć nieregularne drgania oczywiście przed wymianą było znacznie gorzej ale te objawy tylko złagodniały a nie znikły do zera i nie wiem czy reklamować czy może są jeszcze inne rzeczy do roboty w samochodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie sprzęgło zostało zamontowane? Czy dokonywana była regulacja skoku sprzęgła?

Nie wiem jak to do końca wyglądało nie było mnie przy tym.

Ono samo się nie reguluje jakoś czasem?

Sprzęgło i dwumas łożysko oporowe Luk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie sprzęgło zostało zamontowane? Czy dokonywana była regulacja skoku sprzęgła?

Nie wiem jak to do końca wyglądało nie było mnie przy tym.

Ono samo się nie reguluje jakoś czasem?

Sprzęgło i dwumas łożysko oporowe Luk

Moim zdaniem powinno się odpowiednio ustawić już po kilku wciśnięciach. Do zgrubnych regulacji masz jeszcze śrubkę przy dźwigni wyłączającej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej mnie martwi te lekkie odczuwanie drgań na pedale sprzęgła są dosłownie minimalne czuć je na samej górze jak wciskam sprzęgło zanim poczuje opór na pedale jest może z centymetr luzu na pedale i wtedy czuć te drgania potem jak już lekko mocniej wcisne pedał jak poczuje opór i wciskam jeszcze troche to już nie czući nie wiem czy tak ma być bo w innym avf z quattro w ogóle nie czułem drgań no i poza tym te twarde gaśnięcie dalej jest może nie grzechocze już tak mocno ale dalej czuć jak gasze i zapalam jak troche budą rzuci kiedyś słyszałem że ktoś miał taki przypadek zrobił pompki i objawy twardego gaśnięcia znikły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jest minimalne bicie, to możliwe ze po pewnym czasie tarcza sie ułoży tzn. dopasuje się do współpracujacych powierzchni.

Ważane że bicie ustępuje po cisnieęciu sprzęgła.

Po założeniu sprzęgła a przed montażem skrzyni sprawdza się jak ułożyło sie słoneczko. W jakim stanie była tuleja prowadząca łożysko wyciskowe? Czy była zmieniana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jest minimalne bicie, to możliwe ze po pewnym czasie tarcza sie ułoży tzn. dopasuje się do współpracujacych powierzchni.

Ważane że bicie ustępuje po cisnieęciu sprzęgła.

Po założeniu sprzęgła a przed montażem skrzyni sprawdza się jak ułożyło sie słoneczko. W jakim stanie była tuleja prowadząca łożysko wyciskowe? Czy była zmieniana?

chodzi ci o łożysko oporowe? wiem że łożysko było całe wywalone a nie wiem w jakim stanie była ta tuleja i czy była wymieniana.

Będę w Polsce za 1,5 tygodnia i mam zamiar podjechać do mechanika który to robił więc się spytam o tą tuleje ale myśle że raczej była w dobrym stanie bo by mi o tym powiedział dlatego że to zaufany mechanik i raczej mnie w konia by nie zrobił.

Nie wiem czy pytać go o coś jeszcze czy nie?

Doradzi ktoś coś jeszcze odnośnie tego problemu z moim sprzęgłem?

Dodam jeszcze że przy ruszaniu z jedynki słychać takie buczenie spod maski dosłownie chwile jak już rusze to jest ok albo np zrobiłem taki test że jechałem lekko pod górke na dwójce puściłem gaz auto zeszło do 1000 obr/min i gdy silnik sam zaczął ciągnąć to też było słychać takie buczenie jakby jakieś bicie trudno opisać dźwięk ale według mnie to coś z dwumasą. Gdy silnik pod tą górkę sam zaczął ciągnąć po dodaniu gazu ten dźwięk się nasilił i po przekroczeniu 1200obr/min już wszystko ustało. Wiem że przy takiej jeździe jest dwumasa bardzo obciążona ale jeżeli jest nowa nie powinno być aż takich objawów prawda? Nie po przejechaniu kilkuset kilometrów. Czy jest możliwe aby tak szybko wysiadła? Chyba że to może być coś innego jak myślicie? Do tego oczywiście dochodzi rzucanie silnikiem przy odpalaniu i gaszeniu i przy gaszeniu gorącego silnika słychać takie grzechotanie tak samo miałem przed wymianą starego więc te objawy w ogóle nie znikły? W piątek jadę do mechanika z reklamacją mam mu coś jeszcze mówić coś doradzić? Czy zostaje tylko reklamacja kompletnego sprzęgła?

Prosze o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...