Fritz Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam Powiem tak, że się narobiło trochę. ... urwał się jeden z zaworów wydechowych w głowicy. .. Co Panowie doradźcie??? Kupić drugi silnik czy remontować ten? Z wstępnych ustaleń... głowica do wymiany, dół silnika ocalał, tuleja cała nie porysowana... głowice znalazłem używana nie regenerowaną w dobrym stanie za 1400... nie mogę znaleźć jedynie tłoka... może ktoś pomoże? Edytowane 11 Sierpnia 2015 przez Fritz
tomekb7 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 (edytowane) zadzwon pod ten numer 514 344 304 to gosc z moich okolic i ma same auta vw i audi i seat i kilka bfb mial lub 511 449 866 tez gosc z moich okolic i ma tylko samo audi moze cos bedzie mial cud ze tuleja cala:D Edytowane 11 Sierpnia 2015 przez tomekb7
Fritz Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2015 (edytowane) Dzięki za tel. Dziś podzwonię. Ewentualnie jeśli będzie problem z znalezieniem tłoka z BFB to z innych 1.8T pasuje? jeśli tak to może ktoś wie z jakich? Edytowane 12 Sierpnia 2015 przez Fritz
SebolA4 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Jeśli chodzi o głowice to pasuje nawet z ADR, tylko musisz kupić dla bezpieczeństwa zawory wydechowe z 1.8T np. by Paradowscy lub Supertech, możesz tez przełożyć stare ale nie polecam. W Twoim wypadku szukaj głowicy na wąskim kanale z ADR, AWT, APU, AVJ. Tłoki są takie same w AVJ, BEX.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się