Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Słabe wspomaganie po przejechaniu dłuższej trasy


--Rafcio--

Rekomendowane odpowiedzi

Siema. Od pewnego czasu mam tak,że jak pompa jest jeszcze zimna to wspomaganie jest ok a jak przejade z 30 km to powiedzmy na parkingu jest tragedia co chodzi o skręt kołami,kompletny brak wspomagania. Płyn wymieniałem na taki sam oryginalny zielony mineralny i od razu po pierwszej jezdzie zrobił się ciemny. Czy pompa nadaje się już do wymiany czy może eksperymentować z innym płynem? Dodam, że płynu nie ubywa ani trochę.


Dzięki dużo się dowiedziałem przez miesiąc :no4:

Edytowane przez Techotronic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też się podepnę pod temat, jak wypłukać cały układ na nowy płyn bo podobnie jak u kolegi płyn zaraz zrobił mi się brunatny. Czy to coś zmienia? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory za odgrzanie tematu, ale nie zaglądałem tu na ten dział dawno. Ja bym zaczął od wymiany płynu na zielony taki porządny febi itp ale z całego układu bo podejrzewam, że wybrałeś płyn ze zbiornika i wlałeś nowy :) Przy takiej robocie właśnie płyn wraca do swojego brunatnego koloru bo płyn z syfem wróci z maglownicy :) Płyn może być juz za rzadki jak się rozgrzeje i dlatego tak się robi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zdjąłem dolny wąż od pompy i obracałem kierownicą aż wszystko zejdzie i z powrtotem wlałem zielony febi, Tobie to pomogło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...