Skocz do zawartości

kafarek

Pasjonat
  • Postów

    106
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kafarek

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Pwo

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

650 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kafarek

0

Reputacja

  1. Cześć wszystkim, mam pewien problem - zaczęło mi rzucać silnikiem przy odpaleniu są drgania duże tak jak by pracował na kilka garów ale dziwne bo wkręca się idealnie a obroty trzyma jak w zegareczku. Po 2 minutach pracy, drgania ustają i jest ok, po ponownym zapaleniu drgania znikają. Pojawia się gdy auto postoi 2 dni. Miał ktoś coś podobnego? Silnik 2.4 165 KM. Dzięki za odpowiedzi, pozdro.
  2. kafarek

    dwumas?

    A czy sprzegło to nie dwumas ? f*ck logic ... Kolego a w jakim stanie są twoje amortyzatory przednie? Pozdrawiam !
  3. kafarek

    Pęknięta odma-rurka

    Ja wziąłem stary wąż ze złomu idealnie pasował na dwa króćce. Ewentualnie możesz posłuzyć się rurką termokurczliwą
  4. Witam znowu ... Wczoraj wymieniłem wiskoze i czujnik temperatury grzeje sie bardzo dobrze 2-3 km i 90 stopni ale problem sie zaczyna jak przyspiesze z 120 do 160 i wtedy temeperatura spada do 80 nie wiem co jest grane ! Termostat wymieniony wisko tez czujnik podobnie. Rozwiazaniem mojego problemu było wyciagniecie wtyczki od termowłacznika do smigła klimy chyba ktos byl zdolny i zrobil instalacje na lato aby sie samochod w korkach nie przegrzewał
  5. Toć musiał pracować jak ciapek pyr pyr pyr
  6. No bo ogolnie temat poszedł od CB bo kumpel chce montować cb a ja ładowarke i tak mowie a moze ktos juz robił hehe wiec miernik w łape i szukamy
  7. Wymiana filtra kabinowego wraz z wymiana olejów, odgrzybianie kupujesz spray i pryskasz w kanały a do tego nabicie klimy czynnikiem i to na tyle dodatkowo w zime trzeba pamietac aby wlaczyc raz na jakis czas.
  8. Tez spotkalem sie wlasnie z takim przypadkiem gdzie spaliny wylatywaly kolektorem i wyciecie kata i wspawanie strumienicy zalatwilo sprawe chyba ze ma ktos fundusze to mozna wsadzic zamiennik. Dodam ze samochod byl totalnym mulem wyscig do 120 km/h trwalo wieczność.
  9. kafarek

    Witam czy to moze byc cewka

    Jak do tego doszedles kolego ? Bo zapewniales ze cewka działa.
  10. Ooo to jest dobry pomysl aby miec zasilanie po przekreceniu kluczyka! Dzieki za pomysł. Bede kombinowac
  11. Siemanko, jak zwykle wpadłem na super plan tylko gorzej z wykonaniem :/ Mam pomysł podłaczyć na stałe ładowarke do telefonu i puścic kabel tunelem i wypuscić go w korytku ktory jest w tunelu ta wieksza wnęka tylko teraz pytanie bo wiadomo ze bezpiecznik na układzie i jakis włacznik bym zapodał ale do czego sie podłaczyć jest tu jakis spec elektryk? Bo ja z elektryką miałem w zyciu tyle wspolnego co świnia z siodłem wiec d*pa Pozdrawiam
  12. kafarek

    Witam czy to moze byc cewka

    Masz możliwość podłączenia go do kompa? Idz do lepszego elektromechanika aby chociaz Ci go do kompa podłaczył i spisz błedy. Tu jednak jest elektryka wiec wprawdzie mówiac mozna wymienic wszystko po kolei a nóż się trafi, ja bym jednak pojechal na tego kompa zaoszczędzisz kase. Za podłaczenie do kompa nie zapłacisz wiecej niż 50 zł.
  13. Mały jest od klimatyzacji. Pozdrawiam
  14. kafarek

    Witam czy to moze byc cewka

    Spryskaj silnik wodą w nocy zobaczysz wtedy czy nigdzie przebicia Ci nie robi ponadto spróbowąć wyczyścić styki sprayem do styków.
  15. lukaszo własnie chodzi o to że samochód się dogrzewa do 90-87 stopni ale z oporem i własnie mysle ze winowajca bedzie wiskoza bo cąły czas pracuje na wysokich obrotach. A co do testu vagiem podłączam do kompa i robie mu testy tak ? I co tam musi wykazać? Bo mam dostep bo diagnostyki firmy delphi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...