Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie H&R - Jak to podnieść? Co z tym zrobić?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Autko które kupiłem jest obniżone. Trochę już pojeździłem ale ostatecznie przeszkadza mi to. Postanowiłem sprawdzić jakie mam zawieszenie i kupić fabryczne.
Zajrzałem pod samochód, okazuje się, że siedzi tam H&R. Poszukałem, poczytałem i znalazłem info, że jest w pełni regulowane gwintem.

Wpisałem w google model sprężyny (po modelu amorka 0 rezultatów), wizualnie się zgadza, takie same kolory części i model sprężyn.
http://shop.achtuning.com/HR-29310-1-Street-Coilover-Kit-Audi-B6-A4-S4-Cabriolet.aspx

Sam zauważyłem, że na przednich amorkach są zwoje i można podnieść ale z tyłu nic takiego nie widzę...
Ktoś mi powie jak to działa? Ewentualnie ktoś jest zainteresowany tym zawieszeniem? ;)


Przód:

IMG_2056.jpg

IMG_2059.jpg

IMG_2061.jpg


Tył:

IMG_2079.jpg

IMG_1986.jpg

Opublikowano

z tylu masz same sprezyny obnizające a przod to gwint i jest ustawiony według tyłu. jak bys wymieniał to daj znac ile za to.

Opublikowano

Dostałem odpowiedz od H&R. Napisali, że regulacja zawieszenia z tyłu odbywa się na tuleji pod sprężyną.
Pojechałem do mechanika, chciałem je podnieść ale okazało się że jest już najwyżej jak się da :o
Tak więc chętnie sprzedam to zawieszenie i kupie jakieś nowe, ORI S-line albo jakiejś innej dobrej firmy, które nie jest obniżone ;)

Opublikowano

Witam
Niestety po raz kolejny zakładam temat z zawieszeniem. Cały czas potrzebuję pomocy w dobraniu zawieszenia. Na prawdę liczę, że mi z tym pomożecie, nie mam nikogo kto by mi dobrze doradził.
Postaram się wszystko szczegółowo opisać.

Aktualnie posiadam gwintowane zawieszenie H&R (komplet)
http://shop.achtuning.com/HR-29310-1-Street-Coilover-Kit-Audi-B6-A4-S4-Cabriolet.aspx

zawieszenie.jpg

IMG_2056.jpg
IMG_2059.jpg
IMG_2061.jpg
IMG_2079.jpg
IMG_1986.jpg

Zawieszenie jest podniesione na maxa, czyli -35mm. Komfort jazdy rewelacja, świetnie się trzyma drogi ale jest za nisko. Wsiądą dwie osoby z tyłu i przejechanie garba graniczy z cudem...
Na razie mechanik "na oko" ocenił zawieszenie i powiedział, że jest w bardzo dobrym stanie - chce się go pozbyć, oddać w dobre ręce.

Kilka fotek jak siedzi:

IMG_2122.jpg
IMG_2123.jpg
IMG_2124.jpg
IMG_2125.jpg

------------------------------------------------------------
Trochę poczytałem, nazbierałem informacji. Mój znajomy też ma B7 z zawieszeniem fabrycznym 1BA. Przód siedzi troszkę za wysoko ale ogólnie tak by mi odpowiadało.
Chcę kupić komplet amortyzatorów i sprężyn. Chciałbym kupić trochę lepsze części niż zwykłe tanie zamienniki 1BA.
Czy mogę zamontować jakiś dobry zamiennik amorków 1BE/BV i do tego zwykłe dobre sprężyny 1BA?

Od razu powiem, że sprężyny s-line nie wchodzą w gre. Podniosłoby to samochód o 1,5cm, za mało.
Jeżeli przód będzie za wysoko, włożyłbym wtedy sprężyny sline.
CHYBA ŻE to wszystko zależy od kategori wagowych osi. Na zawieszeniu 1BA średnia wysokość to 68cm, w przypadku 1BE wynosi 64-66cm (w zależności od wagi osi?)

Co chcę osiągnąć:
Komplet NOWYCH amortyzatorów które odpowiadają tym z sline i nie mają chorej ceny.
Komplet NOWYCH sprężyn na których samochód będzie siedział na wysokości 1BA i będą dobre.

Dodatkowe informacje:

Wysokość aktualna:
LP (lewy-przód): 630mm
PP (prawy-przód): 630mm
LT (lewy-tył): 630mm
PT (prawy tył): 630mm
Ilość paliwa: 1/2 baku

Kategoria wagowa osi przedniej: OJK
Kategoria wagowa osi tylnej: OYL

- Gdzieś na forum widziałem, że odpowiednikiem amorków sline są jakieś Monroe
- Polecali mi amorki Koniego, jak wygląda to w połaczeniu z normalnymi sprężynami?
- Może jakiś BIlstein? b6 jest trochę za drogi....
- Gdzie to wszystko dostać?
- Chciałbym na cały komplet wydać jakieś 1600zł

Bardzo proszę o pomoc i profesjonalne podejście do sprawy. Najbardziej pomocnym chętnie wysłałbym jakieś dobre piwko ;)
Pozdrawiam!

Opublikowano (edytowane)

jak cos to mam ori sprezyny 1BA (67-68cm) do takiego b7 jak ty masz, w igle wyjete z mojego autka

do tego musialbys sobie kupic amorki, ewentualnie dalbym ci uzywane na tyl ori i prawie nowe przod bilstein b4

Edytowane przez roman_tyk
Opublikowano

Panowie dziękuję za pomoc i chęci! Odnośnie części, chce włożyć wszystko nówki sztuki.

Co sądzicie o Bilsteinach B4? Rozumiem, że są to lepsze odpowiedniki amorków ORI?

http://www.bilsteinpolska.pl/sklep/24-amortyzatory-gazowe-bilstein-b4

Tutaj są standardowe i sportowe. Czym to się różni?

Cały czas pozostają sprężyny.

Opublikowano (edytowane)

jak chcesz zakladac springi od 1be/bv to beirz tylko amorki o skroconym skoku, wszystkie b4 bilsteina to sie nadaje do zawieszenia 1BA

p.s jak masz kupowac zamienniki sprezyn to lepiej kup ori sprezyny uzywane

Edytowane przez roman_tyk
Opublikowano

Ostatecznie uzyskałem odpowiedź od Bilstein Polska. Wszystko dokładnie obgadałem i zamówiłem komplet zawieszenia:

Amorki B4
19-158945 - amortyzator przedni
19-158952 - amortyzator tylny

Springi B3
37-147839 - sprężyna przednia
36-147908 - sprężyna tylna

Lepsze zamienniki zawieszenia ORI 1BA

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...