Azio Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Autko które kupiłem jest obniżone. Trochę już pojeździłem ale ostatecznie przeszkadza mi to. Postanowiłem sprawdzić jakie mam zawieszenie i kupić fabryczne.Zajrzałem pod samochód, okazuje się, że siedzi tam H&R. Poszukałem, poczytałem i znalazłem info, że jest w pełni regulowane gwintem.Wpisałem w google model sprężyny (po modelu amorka 0 rezultatów), wizualnie się zgadza, takie same kolory części i model sprężyn.http://shop.achtuning.com/HR-29310-1-Street-Coilover-Kit-Audi-B6-A4-S4-Cabriolet.aspxSam zauważyłem, że na przednich amorkach są zwoje i można podnieść ale z tyłu nic takiego nie widzę... Ktoś mi powie jak to działa? Ewentualnie ktoś jest zainteresowany tym zawieszeniem? Przód:Tył:
major13 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 z tylu masz same sprezyny obnizające a przod to gwint i jest ustawiony według tyłu. jak bys wymieniał to daj znac ile za to.
Azio Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Dostałem odpowiedz od H&R. Napisali, że regulacja zawieszenia z tyłu odbywa się na tuleji pod sprężyną.Pojechałem do mechanika, chciałem je podnieść ale okazało się że jest już najwyżej jak się da Tak więc chętnie sprzedam to zawieszenie i kupie jakieś nowe, ORI S-line albo jakiejś innej dobrej firmy, które nie jest obniżone
Azio Opublikowano 1 Września 2015 Autor Opublikowano 1 Września 2015 WitamNiestety po raz kolejny zakładam temat z zawieszeniem. Cały czas potrzebuję pomocy w dobraniu zawieszenia. Na prawdę liczę, że mi z tym pomożecie, nie mam nikogo kto by mi dobrze doradził.Postaram się wszystko szczegółowo opisać.Aktualnie posiadam gwintowane zawieszenie H&R (komplet) http://shop.achtuning.com/HR-29310-1-Street-Coilover-Kit-Audi-B6-A4-S4-Cabriolet.aspx Zawieszenie jest podniesione na maxa, czyli -35mm. Komfort jazdy rewelacja, świetnie się trzyma drogi ale jest za nisko. Wsiądą dwie osoby z tyłu i przejechanie garba graniczy z cudem...Na razie mechanik "na oko" ocenił zawieszenie i powiedział, że jest w bardzo dobrym stanie - chce się go pozbyć, oddać w dobre ręce.Kilka fotek jak siedzi: ------------------------------------------------------------Trochę poczytałem, nazbierałem informacji. Mój znajomy też ma B7 z zawieszeniem fabrycznym 1BA. Przód siedzi troszkę za wysoko ale ogólnie tak by mi odpowiadało.Chcę kupić komplet amortyzatorów i sprężyn. Chciałbym kupić trochę lepsze części niż zwykłe tanie zamienniki 1BA.Czy mogę zamontować jakiś dobry zamiennik amorków 1BE/BV i do tego zwykłe dobre sprężyny 1BA?Od razu powiem, że sprężyny s-line nie wchodzą w gre. Podniosłoby to samochód o 1,5cm, za mało.Jeżeli przód będzie za wysoko, włożyłbym wtedy sprężyny sline.CHYBA ŻE to wszystko zależy od kategori wagowych osi. Na zawieszeniu 1BA średnia wysokość to 68cm, w przypadku 1BE wynosi 64-66cm (w zależności od wagi osi?)Co chcę osiągnąć:Komplet NOWYCH amortyzatorów które odpowiadają tym z sline i nie mają chorej ceny.Komplet NOWYCH sprężyn na których samochód będzie siedział na wysokości 1BA i będą dobre.Dodatkowe informacje: Wysokość aktualna:LP (lewy-przód): 630mm PP (prawy-przód): 630mm LT (lewy-tył): 630mm PT (prawy tył): 630mm Ilość paliwa: 1/2 bakuKategoria wagowa osi przedniej: OJKKategoria wagowa osi tylnej: OYL - Gdzieś na forum widziałem, że odpowiednikiem amorków sline są jakieś Monroe- Polecali mi amorki Koniego, jak wygląda to w połaczeniu z normalnymi sprężynami?- Może jakiś BIlstein? b6 jest trochę za drogi....- Gdzie to wszystko dostać?- Chciałbym na cały komplet wydać jakieś 1600złBardzo proszę o pomoc i profesjonalne podejście do sprawy. Najbardziej pomocnym chętnie wysłałbym jakieś dobre piwko Pozdrawiam!
roman_tyk Opublikowano 4 Września 2015 Opublikowano 4 Września 2015 (edytowane) jak cos to mam ori sprezyny 1BA (67-68cm) do takiego b7 jak ty masz, w igle wyjete z mojego autka do tego musialbys sobie kupic amorki, ewentualnie dalbym ci uzywane na tyl ori i prawie nowe przod bilstein b4 Edytowane 4 Września 2015 przez roman_tyk
Azio Opublikowano 4 Września 2015 Autor Opublikowano 4 Września 2015 Panowie dziękuję za pomoc i chęci! Odnośnie części, chce włożyć wszystko nówki sztuki. Co sądzicie o Bilsteinach B4? Rozumiem, że są to lepsze odpowiedniki amorków ORI? http://www.bilsteinpolska.pl/sklep/24-amortyzatory-gazowe-bilstein-b4 Tutaj są standardowe i sportowe. Czym to się różni? Cały czas pozostają sprężyny.
roman_tyk Opublikowano 6 Września 2015 Opublikowano 6 Września 2015 (edytowane) jak chcesz zakladac springi od 1be/bv to beirz tylko amorki o skroconym skoku, wszystkie b4 bilsteina to sie nadaje do zawieszenia 1BA p.s jak masz kupowac zamienniki sprezyn to lepiej kup ori sprezyny uzywane Edytowane 6 Września 2015 przez roman_tyk
Azio Opublikowano 8 Września 2015 Autor Opublikowano 8 Września 2015 Ostatecznie uzyskałem odpowiedź od Bilstein Polska. Wszystko dokładnie obgadałem i zamówiłem komplet zawieszenia: Amorki B419-158945 - amortyzator przedni 19-158952 - amortyzator tylny Springi B3 37-147839 - sprężyna przednia 36-147908 - sprężyna tylna Lepsze zamienniki zawieszenia ORI 1BA
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się