Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przednich głośników, pomóżcie


Śliwson

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam Audi a4 b5 z 1999r. Sedan, Niestety fabryczne głośniki w przednich drzwiach zakończyły swój żywot i planuje wymienić je na zwykłe głośniki które będą zwyczajnie czysto grały.

Niestety jestem zielony w sprawach motoryzacji, stąd pytanie do was: czy te głośniki będą pasować do moich drzwi, żebym nie musiał kombinować jak je zamontować? http://allegro.pl/nowe-glosniki-cs5-audi-a4-b5-dystanse-jbl-przod-i5009902833.html
Dzięki z góry ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to , że sprzedawca dodaje go głośników dystanse do Twojego miejsca na głośniki więc jeśli da dobre dystanse to będzie pasować. IMHO lepsze są z mdf - z uwagi na wygłuszenie, brak drgań itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się do tematu. Mam do wymiany głośniki z przodu, tyle że u mnie były 10cm Nokii. Zakupiłem już dwie sztuki JBL 13cm. Jest jakiś dystans, który pozwoli zamontować te 13 w miejsce 10? Oczywiście nowe głośniki mają 4 mocowania, a stare Nokii 3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się do tematu. Mam do wymiany głośniki z przodu, tyle że u mnie były 10cm Nokii. Zakupiłem już dwie sztuki JBL 13cm. Jest jakiś dystans, który pozwoli zamontować te 13 w miejsce 10? Oczywiście nowe głośniki mają 4 mocowania, a stare Nokii 3.

Nie znam się zbytnio ale podejrzewam że niezbędne będą dystanse na 3 mocowania. Ja zamówię sobie te głośniczki i zacznę kombinować jak tylko mi przyjdą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie zamówiłem sobie te które tutaj udostępniłem. Zobaczymy co wyjdzie gdy podejmę się montażu i jak będą się sprawować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dystanse masz w komplecie wiec 10min roboty jak masz przedlifta to to przejsciowki z aukcji są do d... bo inne wtyczki ale ogarniesz bez problemu

Odnośnik do komentarza