strzelba Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Silnik AWTObjawy:-biały dym z wydechu na zimnym-ubywa płynu chłodniczego (zbiorniczek nówka, żadnych wycieków z węży itp)-stan oleju się powiększył-chwilę po odpaleniu na zimnym terkocze Jestem prawie pewny, że to uszczelka pod głowicą, ale czy objawy przy pękniętej głowicy są takie same?Czy da się naprawić jeśli jest pęknięta?
trepek Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Co do głowicy to będziesz ewentualne pęknięcie widział po demontażu, jak nie organoleptycznie to ocenisz to możesz oddać na sprawdzenie szczelności. W zależności od miejsca i typu uszkodzenia - da się pospawać głowicę.
strzelba Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Oby uszczelka. Jutro odwiedzę mechanika. Dodatkowym objawem jest wysokie spalanie i spadek mocy, ale nie wiem czy to przypadkiem nie przez lewe powietrze
siwcio3 Opublikowano 29 Października 2015 Opublikowano 29 Października 2015 (edytowane) Oby uszczelka. Jutro odwiedzę mechanika. Dodatkowym objawem jest wysokie spalanie i spadek mocy, ale nie wiem czy to przypadkiem nie przez lewe powietrze Oj kolego, ja miałem tylko jedno większe pękniecie na głowicy, więc spawanie + planowanie - 800,00 zł, do tego robocizna i za uszczelki dużo, bo mam ajm na pompowtryskach. Oby to była "tylko" uszczelka w Twoim przypadku. Ja miałem podobne objawy, ale na 300km jak jechałem około 160km/h znikał mi cały zbiorniczek płynu, do tego bulgotanie na podszybiu jakby wode wiadrami przelewali i mały spadek mocy. Edytowane 29 Października 2015 przez siwcio3
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się