Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

uszczelka pod głowicą?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Silnik AWT

Objawy:

-biały dym z wydechu na zimnym
-ubywa płynu chłodniczego (zbiorniczek nówka, żadnych wycieków z węży itp)
-stan oleju się powiększył
-chwilę po odpaleniu na zimnym terkocze

Jestem prawie pewny, że to uszczelka pod głowicą, ale czy objawy przy pękniętej głowicy są takie same?
Czy da się naprawić jeśli jest pęknięta?

Opublikowano

Co do głowicy to będziesz ewentualne pęknięcie widział po demontażu, jak nie organoleptycznie to ocenisz to możesz oddać na sprawdzenie szczelności.

W zależności od miejsca i typu uszkodzenia - da się pospawać głowicę.

Opublikowano

Oby uszczelka. Jutro odwiedzę mechanika.
Dodatkowym objawem jest wysokie spalanie i spadek mocy, ale nie wiem czy to przypadkiem nie przez lewe powietrze

Opublikowano (edytowane)

Oby uszczelka. Jutro odwiedzę mechanika.

Dodatkowym objawem jest wysokie spalanie i spadek mocy, ale nie wiem czy to przypadkiem nie przez lewe powietrze

Oj kolego, ja miałem tylko jedno większe pękniecie na głowicy, więc spawanie + planowanie - 800,00 zł, do tego robocizna i za uszczelki dużo, bo mam ajm na pompowtryskach. Oby to była "tylko" uszczelka w Twoim przypadku. :) Ja miałem podobne objawy, ale na 300km jak jechałem około 160km/h znikał mi cały zbiorniczek płynu, do tego bulgotanie na podszybiu jakby wode wiadrami przelewali i mały spadek mocy.

Edytowane przez siwcio3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...