Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów 1.8t BFB


bjoern

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, kupiłem w maju Audi i byłem zadowolony, że mega zasuwa ale jednak nie tak jak powinno :P już od kogoś się dowiedziałem, że auto jest po jakimś programie przez poprzedniego właściciela a idzie na równi ze 150KM Audi 90 2.3 :/
Powiedzcie proszę co do zrobienia, pozdrawiam :) Audi 1.8T BFB 2004r Quattro

STATYCZNE: Grupa 001: http://vaglog.pl/log_229017.html Grupa 001, 002, 003: http://vaglog.pl/log_229018.html Grupa 004, 005, 010: http://vaglog.pl/log_229020.html Grupa 091, 115, 118: http://vaglog.pl/log_229021.html Grupa 023, 099, 100: http://vaglog.pl/log_229012.html

DYNAMICZNE: Grupa 002, 115, 118: http://vaglog.pl/log_229013.html Grupa 002, 115, 118: http://vaglog.pl/log_229014.html Grupa 115: http://vaglog.pl/log_229015.html Grupa 115: http://vaglog.pl/log_229016.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego widać że turbo pracuje w miare poprawnie, może gdybyś robił do odcinki byłoby coś więcej widać, czasy wtrysków bardzo długie może problem z pompą, ale narazie nie wiadomo może jak reszte logów zrobisz to coś więcej się wyjaśni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konwertowałeś czymś pliki przed wrzuceniem na vagloga? bo kolumny sie rozjechały..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągnąłem z mejla i nie dało się wrzucić na vagloga, że niby zły format :o to znalazłem na forum, że trzeba otworzyć w notatniku i w zakładce zamień wpisać ";" a w drugiej linijce "," , po tej operacji dało się wrzucić na vagloga, może coś źle zrobiłem? :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzac na te logi to myśle że problem w tym aucie to program który jest beznadziejny, afr bardzo niski, na serii pewnie jechałby niewiele gorzej i mniej palił, druga sprawa temp. w dolocie prawie 90 st. wlot do ic nie jest zatkany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo pomyślałem, jak dałeś radę te logi w końcu odczytać? Wrzucisz mi na vagloga w poprawnej formie? Czy można przerobić ten program z tego co jest na lepszy czy trzeba najpierw wgrać serię? Wlot chyba nie jest zatkany, wystarczy zdjąć kratkę, żeby sprawdzić? Czy icka wyjąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi odczytałem w exelu, na vagloga nie da się wrzucić bo ktoś grzebał w plikach, program zawsze mozna zmienić, najlepiej zrobić nowy na podstawie org. softu. Co do ic to sprawdz czy kierownica powietrza jest na miejscu, czyszczenie icka by się przydało ale to wiąże sięz jego demontażem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, a wiesz może skąd wziąć ori program? Bo w firmie tuningowej mi powiedzieli, że z przywróceniem do serii i dopiero strojeniem jest 200zł drożej :o Kierownica czyli ten plastik doprowadzający? Jak kupiłem auto to lewej kratki nie było w ogóle, może coś tam dziwnego jest z tym... Ogólnie w planach mam fmica więc myślę, że poczekam z programem do założenia go skoro i tak są problemy z ickiem obecnym. Co sądzisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Program org. jest w necie za free, jak chcesz to CI wyśle, co do ic trzeba by zerknąc czy jest taki tunel w zderzaku który kieruje powietrze na ic.

Edytowane przez ?ukasz13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz podesłać, dzięki za wszelką pomoc :) no tak myślałem z tą kierownicą, jutro posprawdzam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...