Skocz do zawartości

bjoern

Pasjonat
  • Postów

    263
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bjoern

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1281 wyświetleń profilu

Osiągnięcia bjoern

11

Reputacja

  1. Możesz podrzucić nazwę specyfiku?
  2. bjoern

    B6 DIVISION

    No nie lepiej bo tu nie chodzi o zmianę na taki sam, tylko na ostrzejszy z wolnossaka
  3. 1. Jakie byś srodkowe nie wsadził zamiast ori a masz ori końcowe to nie będzie głośno. Jak chcesz głośniejszy wydech ale znośny w trasie to wstaw po prostu rury zamiast środkowego, miałem tak i brzmi agresywniej a w trasie się da normalnie jechać choć oczywiście jest głośniej niż w serii 2. To jest też spoko opcja bo ma większą średnicę więc starczy na większą moc najlepiej z okolicy, żeby obejrzeć. Jeszcze możesz rozważyć wydech z S4 3. Bez owijania w bawełnę: Boosted Factory? Zamawiałem u nich 2 środkowe tłumiki eliptyczne wg swoich wyliczeń i jedyne co można się było przyczepić to, że siatka w środku była przyspawana zamiast zaciśnięta (gość, który mi robił resztę wydechu mówił, że to skraca trwałość - odpadnie i będzie dzwonić). U mnie śmigały 1,5 roku bez zarzutu aż sprzedałem auto
  4. Z tyłu dojdzie znaczek na klape i większe końcówy i zaraz będzie lepiej te lampy z tyłu może okleić najjaśniejszą folią? Takie "przeźroczyste" czarne się trochę gryzą z resztą czerni.
  5. Ale mi się temat zakurzył Auto jest na sprzedaż, w zeszłym roku przeszło kilka modyfikacji, jak kompletny remont zawiasu i cały wydech z nierdzewki oraz dwuetapowa korekta lakieru lecz obecnie jest na sprzedaż więc brakujące info w ogłoszeniu Używane Audi A4 - 27 000 PLN, 253 000 km, 2004 - otomoto.pl WWW.OTOMOTO.PL Nie Uszkodzony Audi A4 - Nie Pierwszy właściciel, Niebieski, Metalik, Nie Perłowy, Benzyna+LPG, 210 KM, 1 781 cm3. ABS, CD, ABS, Centralny zamek, ABS, CD, ABS,
  6. Koła z przodu są specjalnie tak wystawione dystansem czy takie parametry mają po prostu? Jakbyś chciał je trochę schować a przy okazji poprawić prowadzenie w zakrętach to polecam acentryczne tuleje górnych wahaczy, wychodzi o 1' większy negatyw
  7. tak, od Ciebie chyba jeszcze tarcze oz sport
  8. pany zestaw tylny 330 na zacisku z t5 mi zaczął mega piszczeć po 1,5r jak się rozgrzeje i dohamowuje do zera. Co się mogło stać? Nic wizualnie nie widać złego, planuje rozebrać i poczyścić i nasmarować na nowo, na blaszki klocków smar ceramiczny?
  9. z tego co widać 2 posty wyżej to już jest
  10. błotniki są z przodu poszerzone czy o jaki mod chodzi?
  11. bjoern

    B6 DIVISION

    Już odpisałem wyżej, zamiennik pasuje idealnie i da się go wsadzić do zwykłego zderzaka, że się porządnie trzyma i wygląda jak ori kamil-vag ile za te lampy? Pany orientuje się ktoś czy lotka ze sedana podejdzie do cabrio? A jeśli nie to jakaś inna lotka do cabrio?
  12. bjoern

    B6 DIVISION

    montowałem u kumpla zamiennik do zwykłego, nie widać różnicy od ori
  13. bjoern

    B6 DIVISION

    Od Regumu można normalnie kupić regenerowane, po prostu nie dostaniesz zwrotu kaucji bo nie oddasz swoich
  14. bjoern

    B6 DIVISION

    To w przypadku przegubu wewnętrznego, a jeśli nawet zewn. to nie przy takim minimalnym luzie Skoro to zewnętrzny to zakładaj śmiało, poza tym minimalny luz jest dopuszczalny
  15. bjoern

    B6 DIVISION

    Co niby chcesz docinać i jaką fuszerę masz na myśli? Mogę Ci zrobić jak mam u siebie zrolowane (rolka do tego przeznaczona) a robiłem sam, jedyne co jest ucięte to 2cm plastikowego nadkola ze śrubką, która się przykręca w najwyższym punkcie błotnika. Jest ono zbędne bo bez tego i tak się elegancko nadkole trzyma i nic nie odstaje a zyskujemy ponad 0,5cm przestrzeni, co przy dużej glebie jest bardzo istotne. Jedyne co się mogę z Tobą zgodzić to, że jak ktoś nieumiejętnie się za to weźmie i będzie robił na pałę to może lakier na błotniku popękać, także trzeba podgrzewać albo robić w upale i z głową, nie za dużo naraz. p.s i przestać mylić nadkole z błotnikiem, nadkole to osłona plastik/szmata a błotnik to element karoserii, który rolujemy. p.s 2 to nie jest poszerzenie bo nie zyskujemy na szerokości błotnika, tylko zmieniamy jego wewnętrzny kształt z takiego |_ na taki |/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...