zaba84 1 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Siemka... Coś mi popierduje wydech i słychać to jakby z odcinka w okolicy katalizatora. W aucie mam jeszcze oryginalne połaczenie miedzy turbina a katem i zastanawiam sie czy tego nie wymienić. Jakie połaczenie tam wejdzie? Chodzi mi o długość i średnice? Zapewne do wymiany trzeba wyjąć odcinek wraz z katalizatorem czy letwo to wychodzi są jakieś problemy? Słyszałem też że podobno dokładają też dodatkowe(2) połaczenie elastyczne za katalizatorem, prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobike 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Ja zamontowałem niedawno drugą plecionkę przed pierwszym tłumikiem i układ wydechowy się uspokoił, mój strasznie drgał i się telepał. Jeśli masz katalizator to przy tej okazji się go pozbądź. Co do złącza elastycznego to czym dłuższe tym lepiej, 55/100 powinno wejść optymalnie. Co do firmy to proponuję Bosala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkeltaker 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Diagnosta ostatnio mi powiedział nie ma kata, nie ma przeglądu więc najbezpieczniej jest wytłuc kata i wspawać w niego rurkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba84 1 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Katalizatora nie chce ruszać, wszystko elegancko działa jak narazie wiec kata zostawie .... Co do plecionki to muszę właśnie wymiecić tą zaraz za turbina .... A powiedz mi Tobike czy tą 2 plecionke to wspawałeś czy zastosowałeś mocowanie na cybanty i czy układ od turbiny az do srodkowego tłumika jest jeden zespolony czy gdzies pod autem jest skrecany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobike 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Drugą plecionkę wstawiłem na złączki skręcane bo chciałem mieć ją demontowalną. Za turbiną jest plecionka i kat, za katalizatorem jest flansza i do niej przykręcona rura która idzie do pierwszego tłumika. Ja zostawiłem u siebie pustą puszkę po kacie i przeglądy przechodzi wzorowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkeltaker 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Bo będzie przechodzić bo nikt nie widzi że nie ma środka Pucha jest więc myślą, że kat w pełni A do gruchy nie wsadzałeś żadnej rury by gazy nie "latały" po puszce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobike 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Nie ma takiej potrzeby bo turbina lepiej brzmi z puszką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się