Skocz do zawartości

Majkeltaker

Pasjonat
  • Postów

    203
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Majkeltaker

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

751 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Majkeltaker

0

Reputacja

  1. Hej, w końcu spełniłem swoje marzenie i w moim starym 1Z przeprowadziłem chiptuning. Wynik 124km oraz 270 nm ( na wtryskach 216). Tuner stwierdził że trochę mały moment wyszedł a po analizie logów stwierdził że przepływka niedomaga. Mozecie rzucić okiem: ? http://vaglog.com/log-003_011_qonzhLI.html pomiar na 3 biegu Ogólnie wrażenia z jazdy po chipie są prawie super. Super się teraz odpycha ale niestety mam problem z nadmiernym dymieniem. Odpala spoko i nie dymi ale jak na 2-3 dostaje kopa puszcza czarne bąki. Następnie na 4 biegu zmienia się to na ciągły wylot biało-szarych spalin ( do momentu przestania przyspieszania) to samo na 5 biegu. Gdy jadę spokojnie nie wali dymem. Turbo było regenerowane, oleju ubywa 800 ml na 10k km więc w normie. Wtryski jak pisałem 216 regenerowane. Dziur w dolocie brak. Też podejrzewam przepływkę a wy co sądzicie? Czy może tuner przesadził z paliwem/ powietrzem w programie?
  2. Inżynierowie w Fordzie wymyśl=ili, by w Transicie wymieniać olej co 50 tys, w VW też mieli taki pomysł ale stanęli na 30 tys. Czy uważasz, że w tych wypadkach inżynierowie mają rację. A jaki olej lejesz do swojego auta z salonu? Ten co jest na podkładce po tablicy rejestracyjnej? Castrol bo inżynierowie tak napisali na podkładce?
  3. Zacznij od przeczyszczenia odmy
  4. Majkeltaker

    Gasnie po odpaleniu

    filtr paliwa kiedy wymieniany?
  5. Możliwe że zawalony osuszacz i sprawnosć klimy jest niższa
  6. Panowie, wyła mi pompa więc zdecydowałem się założyć pompę ze szrotu oraz zalałem zielony febi syntetyk. Przestała wyć ale teraz mam taki problem że jak kręcę kierownicą w lewo lub w prawo na postoju to jest taki moment że blokuje ją i trzeba mocniej przekręcić. Czy w lewo czy w prawo w tym samym położeniu od prostych kół. Wcześniej tego nie było. Podczas jazdy nie ma problemu, nic nie wyje wszystko okej tylko na postoju po odpaleniu. Jakieś rady? Mam nadzieję że to nie magiel... A i mechanior polecił mi pojeżdzić trochę na tym zielonym i zalać czerwony- co wy na to?
  7. Kurde, jak miałem czyszczony nastawnik to mechanior niby roznitowywał te luty i lutował od nowa. Dawkę 3 miechy temu ustawił mi na 3,2. Napięcie palca przesuwu? co to? jak to sprawdzić?
  8. czyli znowu do czyszczenia czy cos gorzej?
  9. Hej, zauważyłem coś takiego: otóż po odpuszczeniu gazu zauważyłem na obrotomierzu, że obroty tak jak by cofały się o 100 w dół a potem wracały do odpowiednich. Do tego przy odpuszczeniu gazu czuć takie 1s szarpnięcie( akurat szarpnięcie występuje tylko wtedy kiedy skaczą te obroty) Nastawnik czyszczony w grudniu 2014 roku. Ktoś ma jakiś pomysł gdzie szukać przyczyny? Chyba że już ma tak być? Przejmować się czy nie? A może ma to coś związanego z poduchami skrzyni? Nikt nic?
  10. Majkeltaker

    Jak sprawdzić?

    ile ci tego oleju znikało na 5w ? jaki to był olej?? źle zrobiłeś że zmieniłeś na 10w mnie na 10w pił z 800ml a teraz na dobrym 5w40(valvoline synpower) na 5000 km zjadł mi 100ml oleju
  11. A przy 216 wtrsykach to kont nie powinien lecieć 20 w dół i być na poziomie 30? Może przez to nie odpala
  12. castrol syntrans 75w90- jeden z niielicznych olejów spod szyldu castrol jaki można polecić
  13. bez młota to nie robotaz wahaczy to jednak stawiał bym na lemfordera. w kazdej z moich audi wymieniaĺem na nie i powtórnie nie bylo potrzeby. wiec uważam ze warto. najlepszy to jest palnik i potem kilka puknięć młotkiem i śruba wyłazi
  14. No to bardzo możliwe że uszczelniacze do wymiany
×
×
  • Dodaj nową pozycję...