Skocz do zawartości

Gastovski

Pasjonat
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gastovski

Informacje

  • Imię
    Bartłomiej
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

556 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Gastovski

0

Reputacja

  1. Niestety nie. Nadal szukam tego dziadostwa. Pytałem w ASO to już nie produkuję wzmacniaczy do tego modelu. Tym czasem mam podpięte te 2 kable razem ci idą od w podsufitce to nawet coś ściąga
  2. Ja mam Audi z 1997 roku, i mam fabrycznie 8D9035501A Dlaczego z 1998 roku jest 8D9035501 I jest tylko 1 złącze ? Czym to się różni ?
  3. Witam Urwała mi się antena ze wzmacniaczem 8D9035501A Czy wzmacniacz z Audi po lifcie czyli - 8D9035501 będzie pasował do mojego ?? U mnie są 2 przewody i zasilający a tutaj 1 przeód i 1 zasilający ???
  4. Witam Miałem urwaną antenę dachową i uszkodzony wzmacniacz od tej anteny. Czy jest szansa podpiąć jakoś żeby coś grało ? Od anteny idzie przewód!!! I mam jeszcze wolne 2 kable i zasilanie do wzmacniacza . Czy coś z tego można zrobić ?? Czy niestety trzeba kupić wszystko nowe ?
  5. Tak. Została przekręcona. Jak to wyjąć ?
  6. Witam Panowie PILNE Dzisiaj przy skręcaniu urwała mi się śruba która dochodzi do turbiny. Od czego ten przewód ? Zdjęcia w załączeniu.
  7. Witam Kiedyś wymieniłem poduszkę silnika od strony kierowcy AVON na RUVILLE. Po wymianie okazało się że kierownica drży jak w trabancie więc zamieniłem oryginalną ze strony od pasażera na miejsce kierowcy. Przez te mrozy chyba pier******* mi poduszka pod silnikiem od strony kierowcy. Na jałowym drży kierownica i w środku jak w ursusie. Oryginalne to są AVON ale już ich nie produkują. Podobno teraz oryginały robi LEMFÖRDER. Są po 230 zł . W ASO krzyknęli mi 430 zł i nie chcą powiedzieć co to za marka. Co sądzicie od Lemforderze ? Miał ktoś już taki problem ? Ktoś jeździe na Lemie ?
  8. A no bardzo dobrze. Nic się nie dzieje złego. Spalanie w trasie 3 os. załadowany, 100/130 km/h pali jakieś 4,5 L. W mieście różnicy nie odczuwam.
  9. Na badaniu do diesla nie wkłada się analizatora spalin, tylko do benzyny.
  10. EGR całkowicie zaślepiony. Uszczelka kupiona na allegro została wydmuchana dosłownie więc postanowiłem użyć z obu stron blachy miedzianej wyżarzonej i jest bardzo dobrze. Blacha idealnie się układa. Zostawiłem rurkę która idzie z EGR do wydechu , blaszki miedziane na tyle obciąłem nożyczkami że nawet upierdliwy diagnosta na badaniu nie powinien się przyczepić. Auto chodzi żwawo, nic się nie dzieje z silnikiem także operację uznaję za udaną i zakończoną.
  11. Kolektor wyczyszczony. Od głowicy też . Najbardziej 2 środkowe były zasyfione. Wszystko poskręcałem i działa ale..... Silnik chodzi twardziej. I czasami przy większych obrotach słychać pisk ?!! Mam nadzieje że to nie turbina ? Podpiąłem pod VAG i zero błędów. Mimo zaślepionego EGR mam coś takiego : http://www104.zippyshare.com/v/mrHkewiO/file.html Te pofalowania to dodawanie gazu
  12. Nie mam możliwości niestety odkręcić 1 z 3 śruby mocującej turbine do kolektora bo nie mam czym. Żadna nasadka moja nie pasuje a to 12 tylko że torxowa. Z geometrią daje sobie spokój narazie. Kolektor ssący wyjąłem i wypaliłem ale słabo wyszło mimo że z 0,5 benzyny poszło, i tak musiałem śrubokrętem skrobać. EGR wywalony, zaślepiony, metalowa kulka w rurce od podciśnienia siedzi i będę składał.
  13. Czy żeby zwalić kolektor ssący konieczne jest wyjecie turbiny i jej elementów ? Silnik mam identyczny jak tu -
  14. Czy przy czyszczeniu kolektora ssącego oprócz nowej uszczelki (rainz) muszę coś jeszcze mieć ? Dokupić ?
  15. Kolektor ssący dokładnie. Ten co jest do niego EGR domocowany. Jeszcze pytanie: Jak zaślepia się EGR to musi być zamknięty i wtedy się wkłada śrube lub kulke w wężyk podciśnienia. Czy z zewnątrz widać że on jest zamknięty lub otwarty ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...