Vixen Opublikowano 1 Września 2015 Opublikowano 1 Września 2015 Szczegolnie ze ele przepustnica jest , ona tez daje efekt , przesiadlem sie z linki na ele i czuje w wuj roznice reakcji na gaz , sam sie zastanawialem nad opoznoenien , w chlodniejsze dni nie widac tego az tak , ale jak sie upaly robia zaczyna byc widac , i co ciekawe startowalem astra g z linka 116km do astry z 125km z ele przepustnica i zgadnij kto wygral ?:-) Wysyłane z mojego C5303 za pomocą Tapatalk 2
imr_pl Opublikowano 2 Września 2015 Opublikowano 2 Września 2015 u mnie jest tak samo, gaz do podłogi i nie ma opcji by od zera płynnie ruszyć - puszczam sprzęgło przy wciśniętym gazie a auto na sekundę zamiera, trzeba najpierw obroty złapać , poczekać aż turbina porządnie załapie u mnie ok 2300 obrotów i można jechać
kowal88 Opublikowano 2 Września 2015 Autor Opublikowano 2 Września 2015 mam to samo....już myślałem ,że mi coś padło w aucie i wogole...ciekawe czy w bex-ach jest podobnie??
Vixen Opublikowano 2 Września 2015 Opublikowano 2 Września 2015 Ale od 2.5tys jedzie fajnie ? Tzn ze wsio ok ☺ Wysyłane z mojego GT-P5210 za pomocą Tapatalk 2
kowal88 Opublikowano 2 Września 2015 Autor Opublikowano 2 Września 2015 zgadza się gra i huczy wręcz zapier...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się