Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd pływaka 00438


_quattro_

Rekomendowane odpowiedzi

Bry pany szukamy przyczyny świecącej się rezerwy. Komp pokazał błąd 00438 czyli sensor czujnika nr 2 bo auto jest quattro. Wymieniłem czujnik ten gdzie nie ma pompy i zero rezultatu. Spotkał się ktoś z podobną sytuacja?

Edytowane przez _quattro_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz wagiem stan paliwa, jak jest inny niz na wskazaniu stawiam na wskaznik w liczniku. Ja tak mialem tankowalem i po jakims czasie paliwo spadalo do rezerwy. Wymina wskaznika pomogla, na szczescie wymiana to max 30 min i nie trzeba lutowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej audi quattro również występuje błąd 00438 .Załóżmy że było pół baku raz wskazuje dobrze a czasami mniej.Vag pokazuje wartości sensor 1 27l 63 ohms sensor 2 5l 206 ohms

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również pół roku temu wymieniłem lewy pływak g169 i trochę się poprawiło bo rezerwa rzadziej się załączała . Wskaźnik jest ok bo testy vcdsem przechodzi pozytywnie. Dziś użyłem kompa patrze w bloki pomiarowe  004 a tam prawy zbiornik 16 l 119 ohm a lewy 19 l 127 ohm więc teoretycznie 35 litrów. Więc kierunek orlen do pełna wlałem 34.5 litrów. Po zatankowaniu prawy od pasażera 27 l 54 ohm a lewy 0.0 l 291 ohm. Po zsumowaniu w baku mojego quattro jest 69,5 l więc by się zgadzało. Kodowanie 03101. Tak wychodzi że jednak coś jest nie tak z pływakiem bo jakiś czas temu na próbę zamiast niego włożyłem opornik i wskaźnik działał poprawnie nie miał tendencji do nagłych zmian wskazań.Zrobiłem loga podczas tankowania. Lewy tak jak by działał na odwrót bo im więcej benzyny tym mniej , czyli po angielsku.

Screen Shot 01-14-18 at 01.23 PM.PNG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, roger18sx napisał:

Ja również pół roku temu wymieniłem lewy pływak g169 i trochę się poprawiło bo rezerwa rzadziej się załączała . Wskaźnik jest ok bo testy vcdsem przechodzi pozytywnie. Dziś użyłem kompa patrze w bloki pomiarowe  004 a tam prawy zbiornik 16 l 119 ohm a lewy 19 l 127 ohm więc teoretycznie 35 litrów. Więc kierunek orlen do pełna wlałem 34.5 litrów. Po zatankowaniu prawy od pasażera 27 l 54 ohm a lewy 0.0 l 291 ohm. Po zsumowaniu w baku mojego quattro jest 69,5 l więc by się zgadzało. Kodowanie 03101. Tak wychodzi że jednak coś jest nie tak z pływakiem bo jakiś czas temu na próbę zamiast niego włożyłem opornik i wskaźnik działał poprawnie nie miał tendencji do nagłych zmian wskazań.Zrobiłem loga podczas tankowania. Lewy tak jak by działał na odwrót bo im więcej benzyny tym mniej , czyli po angielsku.

Screen Shot 01-14-18 at 01.23 PM.PNG

a pływak kupiłeś o takim samym numerze jak stary?

pływaki wychodziły i zmieniały się wedle nr VIN więc dlatego mogą być wskazania odwrotne

spróbuj wyskalować czujniki na fabrykę czyli po 128 na obu, kanał 30 w adaptacji zegarów

Edytowane przez MemberA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś wyjąłem pływak i tak właŚnie było że dawniej miałem zestaw o numerze 8E0 201 317 N a włożyłem z końcówką L i działał na odwrót bo płytka drukowana jest troszkę inna. Zamontowałem oryginalny i narazie jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...