malina767 Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 Witam Mam taki oto problem. Mam a4 1.8T 97r. Auto miało obniżone zawieszenie. Z racji tego że zbliżał się przegląd zmieniłem całe zawieszenie z przodu (wahacze i amorki Master Sport, sprężyny MaxGear). Zakupiłem po numerze vin wszystko jak do seryjnego żeby go trochę podnieść bo jak dawałem żonie auto to by mi już kilka razy o krawężnik zderzak urwała. Wymieniłem wszystko i teraz jest problem przy zjeździe z krawężnika, dziury lub progu auto strasznie dobija jest głośne pukniecie. Podnioslem auto lewarkiem i koło idzie do góry od razu z podnoszeniem nic się nie obniża i jest bardzo sztywne tak jakby brakowało mu długości pracy w górę. Co może być problemem za krótki amortyzator, za długie sprężyny? W opisie amortyzatora było do podwozia 3B-YE121 22. Jeśli ktoś może pomóc i czy nie rozwale od razu całego zawieszenia przez tą sprawę. Dzięki za odpowiedzi i pomóc. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Teraz pytanie następne szukać żeby kupić amortyzator dłuższy żeby miał większy zakres pracy do góry czy kupić sprężyny obniżające o 40mm i powinno być raczej dobrze? Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się