M3I Opublikowano 8 Listopada 2008 Opublikowano 8 Listopada 2008 Witam , Rozleciał się jeden z katalizatorów. Spec u którego byłem wstawił w miejsce jednego z katów strumienice (silnik 2,8 30v). Drugi kat jest sprawny i narazie nie ruszałem go. Jednak sądzę ze jest to chyba zrobione nie właściwie. Czy wogóle tak może byc , że jeden rząd cylindrów ma kat a drugi strumienice lub rurke?Co w takim układzie moze się dziać z silnikiem? Wywalić strumienice i drugiego kata i wstawić rurki ? [br]Dopisany: 03 Listopad 2008, 19:43_________________________________________________ Witam Dziś wyciąłem strumienice i drugi katalizator . Wstawiłem rurki oraz nowe łączniki elastyczne (stare już sie sypały). I normalnie jestem w szoku. Autko zapier... jak przecinak. Aż mnie zaskakuje. Jedyny minus to że nieco głośniej chodzi , no i taki metaliczny dźwięk przy przegazowaniu. pzdr[br]Dopisany: 06 Listopad 2008, 18:36_________________________________________________ Czy u was po wycięciu katalizatora słychać brzęczenie powyżej 2,5 tys obr.?? czy spece coś zrobili u mnie nie tak . Wstawione są rurki zamiast katalizatorów .
Italiano Opublikowano 8 Listopada 2008 Opublikowano 8 Listopada 2008 Nie powinno tak być, sprawdź to, może jakaś śrubka została niedokręcona i ci brzęczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się