Skocz do zawartości

M3I

Pasjonat
  • Postów

    243
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O M3I

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia M3I

0

Reputacja

  1. Witam, Czy może ktoś ma doświadczenie odnośnie wymiany napinacza i łańcucha w 2,8 ACK ? Oczywiście mam ten sam problem na jednej głowicy , rano po odpaleniu łomot 2-3 sek. ( Ale nie zawsze , czasem jest OK). Łańcuszki słyszę z obydwu głowic , więc myślę ze napewno sa do wymiany. Muszę zrzucić dekiel i sprawdzic stan napinacza, moze wymiana samych łańcuchów pomoże. No i czy trzeba zrzucać pasek i cały przód? OLEj MOtul 6100 10W40 niebawem zrobie 3-cią wymiane oleju . Auto ma 196 k . 97 rok. Mam ją od ponad 3 lat . Przy zakupie miała 158 k i wszystko było cacy.
  2. Mówimy o czujniku z tyłu silnika , u mnie w rurze pod m.w. akumulatorem prawda? więc który czujnik wysyła dane do ECU ? Czy to włąsnie ten i on ma jakiś tam wpływ na dawkę paliwa przy np. zimnym silniku? Drugi czujnik w chłodnicy jest chyba tylko od załaczania wentyaltora prawda?
  3. Witam, Od jakiegoś czasu obserwując Kanał 49 klimatronika zauważyłem jakby nagłe przekłamania ? Temperatura na tym kanale oscyluje od 92-98 st. zależy czy to zima czy lato . Ale to wydaje mi się jak najbardziej OK. Natomiast nie ok jest to , że czasami pojawia się tam wartość "125 " ( no i dlaczego zawsze taka wartość ??) , na ok. 1-2 sek. Po czym normalny odczyt ok. 94 st. Na desce trzyma cały czas 90 st. Czym to może być spowodowane? VAGa nie mam jeszcze.
  4. A ja proponuję sprawdzić czy bezpiecznik od pompy paliwa nie strzelił. U mnie wyglądało to tak : " Auto zapaliło na 1-2 sekundy i gasło, kolejne próby znowu zapalało i gasło. Wykręciłem świece i były mokre , pozalewane. Myślałem że paliwo jest skoro są mokre. NIc bardziej mylnego. Odkręciłem zasilenie listwy wtryskowej i przekręcenie kluczyka, po przekręceniu zero paliwa z węża. Znalazłem bezpiecznik od pompy paliwa , oczywiście był spalony. Po wymianie auto odpaliło normanie. Jak widać gdy pompa padnie lub jej zasilanie , paliwa w układzie jest jeszcze wystarczająco dużo , że świece zalewa, ale jednocześnie zbyt mało aby uruchomić silnik . PS . swoją drogą bezpiecznik palił mi się jeszcze kilka razy . czego nie mogłem zrozumieć. Wyjąłem więć pompę ze zbiornika. Obejrzałem , podłaczyłem pod Aku , wszystko łądnie chodziło. Więc złożyłem wszytsko do kupy. Auto niby jeździło , a bezpiecznik nadal potrafił się spalić w najmniej oczekiwanym momencie. Znalazłem winowajcę - Zablokowany zaworek zwrotny w KORKU PALIWA Jak to możliwe? otóż gdy zaworek jest zblokowany w zbiorniku powstaje podciśnienie. Nie wskótek pompowania pompy , a raczej poprzez wentylację zbiornika dolotem silnika. Podciśnienie było tak duże że pompka działała pod bardzo dużym obciążeniem , próbowała wypchnać gdy podciśnienei wciągało. heh . Taki proste a ile problemów.
  5. u mnie trochę lepiej , siła hamowania lepsza, ale 1,5 cm z dołu nadal nie wytaty, chyba to sięnie doszlifuje.
  6. mam te tarcze w dwóch Peugeot Boxer od ponad roku , lekko samochody nie mają, często załadowane do max lub przeładowane . Hamulce muszę naprawdę wiele wytrzymać. Jak narazie zero problemów. Tarcze nie pokrzywiły sie . Mój mechanik zakałda je od kilku lat i ma tylko pozytywne opinie. Kiedys tylko słyszałem ze lubią się dosyć szybko zużywać. Zobaczymy ile wytrzymają w busach.
  7. kolego a może poprostu nie jesteś przyzwyczajony do naszych polskich dróg?? jak ja ubieram na lato felgi 18 cali to czasami koleiny prowadzą mnie i odbijam sie tak jak o tym piszesz.
  8. mam u siebie podobny problem. po odpaleniu 2 sek. dzwonienie , takze z lewej głowicy. Przebieg 190 tys. km. z tym ze słyszalne jest u mnie nawet w późniejszej pracy delikatne cykanie z tej strony silnika. jest minimalne ale słyszalne. narazie tego nie robiłem , bo zapewne jak rozbebesze silnik to do wymiany bedzie i łańcuszki i napinacze itd. i jak kolega mówi trzeba bedzie brać kredyt.
  9. przypadkiem nie dzieje się to na gazie? moze silnik jest zalewany jak schodzi z obrotów. [br]Dopisany: 19 Luty 2011, 09:27_________________________________________________miałem taki objaw jak instalacja nie była dobrze ustawiona , zbyt bogata mieszanka w dolnych partiach obrotów.
  10. nie mogę znaleźć jak to niby "narzędzie " wygląda. Ale jeśli kolego chcesz zabrać sie do wymiany wiskozy czy wentylatora to nic nie musisz rozbierać jak to pisano 3 lata temu ja u siebie wyciągałem i się dało bez demontazu a silnik mam duzy i miejsca mało.
  11. narazie wymieniłem u siebie znowu prowadniczki zacisku . i o dziwne ze zaczęło doszlifowywać , zobaczymy czy dojdzie to do ładu , czy sie zatrzyma. to chyba 3-ci komplet prowadnic które założyłem w ciagu 2 lat ( obecnie machanik takze stwierdził ze nie były idealne). zastanawia mnie fakt że problem ze zbieraniem tarczy zaczyna sie zawsze po pierwszych opadach sniegu. czyżby krzywienie prowadnic mogło miec coś wspólnego z załaczaniem ASR ? mam FWD i silnik dosc spory , co za tym idzie dosc sporą moc i moment do zatrzymania przez ASR..
  12. http://allegro.pl/audi-tt-r32-3-2-s3-cupra-zacisk-zaciski-tarcze-i1448915692.html czy te zaciski wpasowałby do B5 u mnie? rozstaw mocowania jarzma wygląda podobnie.[br]Dopisany: 13 Luty 2011, 08:13_________________________________________________ a może to : http://allegro.pl/zacisk-przod-lewy-prawy-superb-audi-a4-b5-a6-i1449827357.html
  13. Wsadziłem druty zakupione z ASO i nic nie pmogło. Dziś oddałem do mechanika żeby rozebrał i obejrzał wszystko. Ponownie wsadziliśmy nowe prowadnice i zobaczymy. Wg mechanika wszystko jest ok. Jeśli problem bedzie występował nadal to mechanik sugeruje ze tłoczek moze mieć zbyt duży luz. Gdy klocki były nowe , tłoczek siedzi praktycznie cały w zacisku, nie ma tendencji do koślawienia się. Tłoczków nie wymieniałem , zobaczymy co bedzie sie działo. Tylko czy wymiana tłoczków cos da jesli cylinder wytarty np. [br]Dopisany: 12 Luty 2011, 15:08_________________________________________________Jeśli ten typ zacisku jest taki dupniaty , to poradźcie co wsadzić . jaki inny ? od czego pasuje ? czy pod tarcze 288mm to zawsze ten sam typ zacisku szedł ? więc co wymiana na 312 mm? ale tam tez chyba ten sam zacisk był , tylko jarzmo inne.
  14. Zaworek znajdujący się na filtrze powietrza powinien załączać sie co jakiś czas, chodzić przez kilkanaście sekund po czym cichnie. Sekwencja ta powtarza się . Jeśli go nie słychać nie znaczy to że nie działa. Ja wymieniłem na używke i używka tak ciocho działa ,że jak przystawie ucho do niego to dopiero słycha ,lub dotykiem można wyczuć. Jeśli syczy z baku po odkręceniu korka , NALEŻY PRZYJRZEC SIĘ KORKOWI . Znajduje się w nim zaworek którego zadaniem jest dopuszczanie powietrza z zewnątrz. Jeśli on się przybrudzi , a odpowietrzanie zbiornika działa poprawnie ( wspomniany elektrozaworek) będzie następowało zasysanie zbiornika. Objawy : zmniejszenie pojemności zbiornika dziwne odgłosy z obszarów zbiornika , oraz ...jak było u mnie heh , zrywanie czujnika poziomu paliwa z uchwytów. Nie mogłem zajarzyć co sie dziej , do momentu obejrzenia korka . po czyszczeniu i przedmuchaniu zero problemów
  15. M3I

    [B5 ADR]Chyba coś z bakiem

    raczej problem leży w odpowietrzaniu dystrybutora paliwa niż w aucie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...