Skocz do zawartości

piterkrk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piterkrk

Osiągnięcia piterkrk

0

Reputacja

  1. Wymienione pierścionki, tuleje, panewki, i cała góra. Silnik był na stole... Uszczelniacze, uszczelki i inne pierdoły (rozrząd, napinacze, sprzęgło itp itd) Wszystko po hurcie to jedynie 5.000pln Sprawa jednak dziwna, zapalił, od kopa (pusta hydraulika, było głośno), po czym zaczął się uciszać, przebierać na cylindrach i zgasł. Zalane świece, super iskra, brak błędów, ECT ok! Rozrząd na miejscu... Ale zagazowany (ecu gazu (stag)pika 4 razy)). Nie wie czy pogubił program, stad też problem na paliwie... Wygląda na to, że cały czas się leje paliwo na cylinder. Kompresja jest, silnik chce, a nie może Aku odpięte ponad miesiąc... Jak ktoś ma jakieś sugestie, proszę o pilny kontakt (w dodatku robota głupiego, bo to moje auto:()
  2. Poradziłem sobie z tym problemem. Brak masy dla aktywnego tyłu powodował świszczenie. Teraz na Pioneerze śmiga jak nigdy. Musze trzymać bas na -6
  3. Napisz coś więcej, czy pracuje na wszystkie cylindry, czy przerywa... Bo tak to można strzelać w ciemno.
  4. W tym silniku masz 2 czujniki halla. Sprawdź czy obydwa dają impulsy. Wystarczy, że pad ci jeden, a iskra poszła tylko na 3 cylindry. Resztę zalało paliwo.
  5. W takiej sytuacji sugerowałbym sprawdzić stan rolek i samego paska, ewentualnie wymienić. Zbyt mocny naciąg powoduje zbyt szybkie zużycie materiału. O następstwach nie muszę chyba wspominać...
  6. Radio Blaupunkt (na oryginalnym był ten sam efekt) Nagłośnienie ori standard + subwoofer Nokii w boczku. Świszczenie jest słyszalne we wszystkich głośnikach, już nawet po włączeniu samego zapłonu słychać jakieś przebicia (pewnie od ABS). Dodam, że przednie głośniki też są podpięte pod mini ISO (w Blupunkcie na szczęście jest na nie miejsce). Gra super, ale te dźwięki...
  7. Witam Od samego początku w głośnikach podczas pracy silnika słychać jego pracę. + oraz - były już brane bezpośrednio z akumulatora, niestety bez żadnych efektów. Podepnę jutro zasilanie na niezależnym zasilaniu. Czyżby w kość dawał subwoofer w bagażniku? (alternator raczej odpuszczam...)
  8. ja bym sprawdził czy popychacze są całe...
  9. Wyciągnij pompę z czujnikiem. Kiedyś się już spotkałem z takim przypadkiem. Pojawił się luz osiowy ma pływaku paliwa i styki nie dotykały czasem do płytki
  10. Potwierdzam to co mówi kolega. Użyteczonść i funkcjonalność w obu przypadkach taka sama, tylko cena inna...
  11. Faktycznie sprzedali Ci chłam co amerykańca. Zmień obie na dedykowane bosch 0 258 986 507 (Katalogowe) koszt w detalu ok. 280pln za szt.
  12. Na pompie wody masz 3 śrubki na imbus "6". Blokujesz sobie trzpień pompy wody: (tuż za kołem, jest o co go oprzeć) łyżką, majzlem, czymkolwiek... Zakładasz imbus... (choć trochę ciasno) i odkręcasz. Koło pompy chodzi w dwóch elementach. Zakładasz nowy pasek i składasz z powrotem. p.s. pasek może być trochę luźny, ale się tym nie przejmuj. Ten typ tak ma
  13. Olej nie schodzi z popychacza, tylko z napinacza. Wszystkie popychacze są ok
×
×
  • Dodaj nową pozycję...