[B5 ACK] Sondy Lambda czy obie muszą być takie same ?
0

    9 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    fenix_    0

    Po kupnie auta miałem problem z sondami, ciągle wywalało błąd. W sklepie motoryzacyjnym zaoferowali mi sondę ngk dedykowaną do mojego samochodu a4 quattro ack 193 km o symbolu OZA571-C2 poszperałem w internecie i okazało się, że to sonda do jakichs amerykanców. Poprawiło się spalanie ale druga sonda zaczęła coś szwankować, ciągle wywala błąd w związku ze zmianą napięcia, kupiłem jakiś uniwersalny zamiennik, który okazał się porażką, auto mniej pali ale za to drży po nagrzaniu silnika, na starej sondzie znowu nie ma drżenia ale pali jak smok.

    Muszę zmienić druga sondę i pytaniie moje brzmi czy obie sondy muszą być takie same, czy oferowany w sklepach bosch dedykowany pod ten silnik jest coś warty ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    piterkrk    0

    Faktycznie sprzedali Ci chłam co amerykańca. Zmień obie na dedykowane bosch 0 258 986 507 (Katalogowe) koszt w detalu ok. 280pln za szt.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    wojtek26    0

    Ja zawsze zakładm uniwerslana sonde jedyne trzeba przełozyc wtyczke, a powiedz mi czym sie rózni sonda uniwerslana NGK od takie dykowanej, podpowiem jedynie tym ze ma kabel odpowiedniej dłogosci z wtyczką. :cool1:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    kred    0

    np. opornością grzałk zakresem pracy itp itp. więcej masz w necie wystarczy poszukać. co jest to wszystkiego jest do niczego. załuż sobie od motoru 4.2 przecież to jedno i to samo

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    fenix_    0

    Powiem tak, ta NGK, którą kupiłem niby pod moje auto a okazała się do jakichś amerykańców spisuje się bardzo dobrzę, kupiłem drugą uniwersalną i totalna kapa, praca silnika się pogorszyła i spalanie kosmicznie wzrosło i wywala ciągle błąd. To co chciałem zaoszczędzić wydałem na drogę do sklepu, i później następne 2 drogi, bo ją reklamowałem ze względu na to, że się zawieszała. Po wymianie efekt ten sam.

    Także jak jednak znajdzie się ktoś kto chce kupić uniwersalną chętnie odsprzedam wraz z wtyczką :D

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    wojtek26    0

    Ja montuje zawsze te uniwerslane najczesciej NGK i nigdy nie miałem problemu ze zła praca silnika, co do mocy grzałki to najczesciej wystepuje 12W ale bywaja tez i 18W poza troszke dłuzszym czasem nagrzania niczym sie nie różnią. Te 18W spotykałem w autach gdzie sonda jest przy katcie czyli daleko od silnika.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    piterkrk    0

    Ja zawsze zakładm uniwerslana sonde jedyne trzeba przełozyc wtyczke, a powiedz mi czym sie rózni sonda uniwerslana NGK od takie dykowanej, podpowiem jedynie tym ze ma kabel odpowiedniej dłogosci z wtyczką. :cool1:

    Potwierdzam to co mówi kolega. Użyteczonść i funkcjonalność w obu przypadkach taka sama, tylko cena inna...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members