Skocz do zawartości

MW

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MW

Osiągnięcia MW

0

Reputacja

  1. MW

    Nie odpala , POMOCY !!!

    Spróbój odpiąć na dłuższą chwilę klemy z akumulatora (zresetować komp) i ponownie odpalić
  2. Najlepiej zmierz poziom oleju rano przed pierwszym rozruchem silnika
  3. MW

    Jaki olej silnikowy do Audi?

    A skąd takowa rada? Po co płacić za filtr tyle kasy jak można za 20zł mieć tak samo doby np. mann. W czym niby ma tkwić przewaga tego filtra nad innymi? Rada z autopsji - po 2 wymianach na mniejszy filtr (zamiennik) wystąpił problem z ciśnieniem oleju (czerowona kontrolka) zakończone czyszczeniem popmy oleju. Teraz 3 wymiana oleju i wszytsko OK p.s. skoro producent i etka zalecają orginalny większy filtr do AWT to może nie warto oszczędzać 30pln
  4. MW

    Jaki olej silnikowy do Audi?

    Dla posiadaczy silników z oznaczeniem AWT radzę również wymieniać filtr oleju na orginalny (tylko ASO cena ok. 56 zł.) nr 068115561F - jest to filtr dedykowany do silników 1.8T ale tylko z oznaczeniem AWT
  5. Orginalna plastikowa rurka na bagnet w ASO kosztuje z 15 pln
  6. MW

    Jaki olej silnikowy do Audi?

    Witam - na stronie mobila można dobrać olej do modelu auta , a następnie wg. uznania wybrać stosowną markę producenta oleju http://www.mobil.pl/Poland-Polish-LCW/carengineoils_which-oil.aspx
  7. Odłącz akumulator na dłuższą chwilę i wtedy spróbuj odpalić
  8. A jaki masz przebieg? drgania lewarka mogą wskazywać na zużyte poduszki pod silnikiem lub skrzynią biegów.
  9. Co do filtra oleju - tylko do benzynowego silnika AWT jest inny (większy - wygląda jak do diesla).[br]Dopisany: 05 Kwiecień 2011, 15:10_________________________________________________Kompletne czyszczenie pomy oleju robił mechanik. Co do głośności silnika, to proponuję spróbować ręką "podopychać" cewki zapłonowe - bo lubią po większym "butowaniu" wysuwać się i wtedy silnik ma charakterystyczny głośniejszy dźwięk - szczególnie przy schodzeniu z obrotów. pzdr
  10. Witam. Miałem podobny problem. Pomogło wyjęcie i przeczyszczenie popmy oleju i przejscie na Mobil1 10W40 oraz założenie orginalnego filtru oleju do silnika AWT (tylko ASO). W tych silnikach z czasem zapycha się sitko w pompie oleju, które ma niespełna 1,5cm średnicy.
  11. A czy miałeś włączoną klimatyzację? Kiedyś miałem podobny problem, również w korku przy włączonej klimie temperatura przekraczała 90 stopni i okazało się, że do wymiany był elektryczny wentylator klimatyzacji (który powinien zacząć działać po włączeniu klimatyzacji)
  12. Dzięki bardzo, a co z wiekiem paska - 5 lat?
  13. Witam. Jak w temacie pasek był wymieniony w serisie ASO przy przebiegu 180tkm w 2006r, czyli w bieżacym roku będzie miał 5 lat, a przejechane 52tkm. Czy już go zmieniać czy czekać? (serwis ASO audi telefonicznie podaje, że zmiana co 6,7 lat lub 90tkm - tylko, że pasek w aucie był zmienianny po raz pierwszy po 120tkm, a drugi raz po 180tkm).? Z góry dziękuję za sugestie.
  14. Zapalająca się czerwona kontrolka ciśnienia oleju (najpierw sprawdzanie czujnika, a potem sprawdzenie pompy oleju)
  15. U mnie zapchało się sitko po wymianie na 5W40 przy przebiegu 205 000 (chyba syntetyk wypłukał cały syf w silniku), po czyszczeniu i zalaniu Mobilem 10W40 na razie nic się nie dzieje obecny przebieg 228 000
×
×
  • Dodaj nową pozycję...