Skocz do zawartości

dee_jay_maniek

Pasjonat
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dee_jay_maniek

Informacje

  • Imię
    Maniek
  • Miasto
    P.I.?.A.

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dee_jay_maniek

0

Reputacja

  1. Tak właśnie by trzeba było podłączyć. Kostkę czerwoną z kawałkiem wiazki chyba gdzieś mam. Jutro dam znać. Nie wiem czy w przedliftowych zegarach da się przez obd zmienić przebieg, nie próbowałem. Spróbuj can commanderem Więc tak: Wszystko zrobiłem jak podpowiedzieliście. Pokazuje chwilowe spalanie pokazuje temp zginęła kontrolka spalonej żarówki nie chce zniknąć kontrolka świateł stopu Do masy pociągnąłem PIN 16 i 19 czyli tak jak być powinno.
  2. Hej. Przepraszam za odświeżenie tematu, ale nie chciałem zakładać nowego wątku... Mam problem z licznikem. Nie działają wskazania prędkości, obrotomierz, temperatura oraz wskaźnik paliwa. Nie ma również podświetlenia zegarów i przycisków klimatronika (sam klimatronik - wyświetlacz - świeci). Licznik nie wyświetla przebiegu. Działają natomiast wskazania dolne tj. zegar, wskaźnik ładowania aku oraz temp oleju. Brak komunikacji VAG-a z licznikiem :/ EDIT: Po dwóch dniach postoju auta z wyjętym licznikiem poszedłem go zamontować bo mam do załawienia kilka spraw na mieście i jakież było moje zdziwienie gdy po podłączeniu kostek i załączeniu zapłonu licznik działał (wskazówka paliwa uniosła się do góry). Jako że mam słaby aku silnik miał mały problem z odpaleniem ale po 2 sek kręcenia ruszył. Przy słabym aku oczywiście koduje się radio (oryg) a klimatronik wraca do domyślnych nastawów (AUTO + załączona klimatyzacja). I właśnie w momencie załączenia klimy w liczniku było słychać "cyk cyk" i zegary opadły. Jakieś pomysły??? Oto filmik: https://www.youtube.com/embed/9oWeNxVPMZM A tu kilka fotek licznika: Zakończyło się wymianą licznika :/
  3. Czyli tak: PIN 1 klimatronika w PIN 5 "czerwonej kostki" - temp zewn, PIN 18 beżowej kostki ECU w PIN 1 "czerwonej kostki" - spalanie, PIN 19 "czerwonej kostki" do masy - pominięcie "spalonej żarówki" Dobrze to ogarnąłem??? Do zakupienia gniazdo 20 PINowe (http://allegro.pl/kostka-wtyk-zlacze-molex-mx-mini-fit-om-20-20-pin-i5329376709.html) Jeszcze jedno... W starym liczniku miałem przebieg ok 275 tys km. Tutaj mam 216 tys km. Chciałbym go "dokręcić" do "starego" przebiegu, żeby się chociażby na przeglądzie nie doczepili, bo już 2 razy mi spisywali przebieg (nowa ustawa). Da radę to ogarnąć??? Kabelek OBD posiadam
  4. 1. OK czyli ja mam licznik "dopasowany" 2. Będę się bawił apropos głośnika - nie działa. Do wymiany, czy też kwestia podłączenia? Nie uruchomił się również brzeczyk podczas testów wskaźników.
  5. A kostkę czerwoną masz podpiętą? Wydaje mi się, że nie skoro wywala komunikat spalonych żarówek i spalanie 51L. Sygnał temperatury zewnętrznej może chyba pociągnąć z klimatronika do zegarów z tego co kojarzę. Wpięte mam tylko te dwie kostki. Wsadu nie zmieniałem ,nie wiem jak Doczytałem, że z klimatronika z pina 1 wystarczy pociągnąć przedwód do licznika, ale w który pin w liczniku wpiąć, w którą kostke?
  6. Witam ponownie. Kilka dni temu poruszyłem ten oto temat (http://a4-klub.pl/index.php?/topic/39884-all-b5-licznik-i-jego-naprawa/page-3#entry4662637) okazało się że padł licznik. Stary licznik był UK-NSI 8D0 190 A, wymieniłem na VDO 8D0 190A. Kodowanie licznika to 00142 więc raczej dla mojego modelu prawidłowe. Dziś wymieniłem go na FISa i w związku z tym mam kilka pytań do Was: 1. Jak pozbyć się komunikatu spalonej żarówki STOPu? Żarówki sprawdzone, sprawne, dla pewności odłączyłem również 3 światło stopu. (Chyba że wyrzuca taki błąd przez LEDowe przednie postojówki ) Da radę zrobić jakieś obejście tego, zablokowanie VAGiem żeby nie pokazywało tego komunikatu? 2. Jak widać na zdjęciu poniżej pokazuje mi chwilowe spalanie ok. 51l/100km.... WTF Gdzieś się wpiąć innym przewodem w kostkę? 3. W FISie jest termometr... Jak więc zrobić, aby pokazywał temp zewn? Z panelu klimatronika można z jakiejś kostki pobrać sygnał (IMHO przecież kanał 55 klimatronika pokazuje temperaturę więc powinna być taka możliwość)
  7. Dziękować pozdrawiam, czyli do sprawdzenia u mnie pompa i filtr :/
  8. Hej chłopaki, sorry za odsmażenie kotleta, ale mam do was prośbe: Sprawdzi mi któryś z was miernikiem napięcia czy przekażnik podaje napięcie do pompy od razu w momencie przekręcenia zapłonu czy dopiero podczas pracy rozrusznika?
  9. Ja też bym stawiał na termostat. Mam w pełni sprawny ori bo wymieniałem stawiając ze mi padl, lecz okazal sie sprawny.
  10. Mi tez na 49 pokazuje "0" - z tego co wiem to od zawsze
  11. Uszkodzona pompa wody. Tak było u mnie
  12. Panowie, powiedzcie jak to jest z tymi kodami. Z tego co widzę są dwa "rodzaje": 1. te z tego tematu, 2. Kody klimatronika - elektroda.pl Mam problem z gotowaniem się auta, wszystko wydaje się być sprawne, a woda się gotuje. Zacząłem podejrzewać czujnik temp wody (ponoć G62). Temperatura wody powinna być wskazywana na kanale 49. U mnie na tym kanale pokazuje "0":/ jak to czytać? zaznaczam że wg klimatronika mam kodów właśnie 74 - czyli to to jest w punkcie 2 tego posta. Czy ten czujnik jest padnięty? Silnik ADR
  13. Witam panowie. Mam taki oto problem. Auto jeśli pracuje na wolnych obrotach osiąga temperaturę ok 90 stopni (na blacie). Jadąc w króciutką trasę temperatura rośnie do nawet 120 stopni - sprawdzone VAGiem !!!! Wąż górny i przelewowy gorący, chłodnica - gorąca, wąż odpowietrzający idący do nagrzewnicy - gorący. Auto w środku dmucha GORĄCYM. Z filmu widać że pompa wody pracuje - tak mi się przynajmniej wydaję, bo woda wraca do zbiornika, aczkolwiek nie wiem czy powraca z prawidłowym ciśnieniem. I zauważyłem jeszcze że przy zwiększonych obrotach szybko przybywa płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Gruuuubo ponad max. Audi A4 B5 1.8 ADR - gotuje się - YouTube WTF
×
×
  • Dodaj nową pozycję...