Jump to content

[B5 AWT] Mrugnęła kontrolka oleju


zaku2_88
 Share

Recommended Posts

Witam mam taki niepokojacy dla mnie temat :embarrassed: Bo nie wiem czemu ale po wymianie oleju na Castroll 10W40 (nie wiem co bylo wczesniej zalane) po przejechaniu sie i bucie do odcinki oczywiscie na rozgrzanym zapalila sie ta kontrolka ktora nie wrozy dobrze, niby zgasla zaraz ;( Potem spokuj i za jakis czas po przyciskaniu po zakretach po dojechaniu do krzyzowki tez sie zapalila ale tym razem przy schodzeniu z obrotow jakies 1500 :(

Co to moze oznaczac?

Dodam ze zawory nie graly i nie bylo zadnych nipokojacych dzwiekow gdy zapalila sie kontrolka. Lancuszek slychca troche ale to od samego poczatku. Co to moze oznaczac?

Przy wymianie zauwaylem ze filtr oleju ktory mi zalozyli z FILTRONA jest sporo mniejszy niz ten co byl wczesnie ma to jakies znaczenie? Prosze pomocy bo to swiezy nabytek i nie chcialbym zeby cos sie uszkodzilo :no:

Link to comment
Share on other sites

Witam. Miałem podobny problem. Pomogło wyjęcie i przeczyszczenie popmy oleju i przejscie na Mobil1 10W40 oraz założenie orginalnego filtru oleju do silnika AWT (tylko ASO). W tych silnikach z czasem zapycha się sitko w pompie oleju, które ma niespełna 1,5cm średnicy.

Link to comment
Share on other sites

Witam. Miałem podobny problem. Pomogło wyjęcie i przeczyszczenie popmy oleju i przejscie na Mobil1 10W40 oraz założenie orginalnego filtru oleju do silnika AWT (tylko ASO). W tych silnikach z czasem zapycha się sitko w pompie oleju, które ma niespełna 1,5cm średnicy.

Tak z tym smokiem niestety jest.Z 10w/40 to radziłbym szybko przejść na 5w lub 0w.

Ale mam pytanie co do tego filtra.Co cie skłoniło żeby go założyć,jakie objawy?Pytam poważnie bo filtr jest dla mnie istotną sprawą.

Link to comment
Share on other sites

Witam. Miałem podobny problem. Pomogło wyjęcie i przeczyszczenie popmy oleju i przejscie na Mobil1 10W40 oraz założenie orginalnego filtru oleju do silnika AWT (tylko ASO). W tych silnikach z czasem zapycha się sitko w pompie oleju, które ma niespełna 1,5cm średnicy.

Tez chyba mnie to czeka tylko z tym pewnie duzo pracy jest z tego co widzialem pod autkiem :confused4:

A nie miales wrazenia ze silnik zaczol delikatnie glosniej pracowac?

Czy Filtr KNECHTA OC470 bedzie dobry?

Link to comment
Share on other sites

Co do filtra oleju - tylko do benzynowego silnika AWT jest inny (większy - wygląda jak do diesla).[br]Dopisany: 05 Kwiecień 2011, 15:10_________________________________________________Kompletne czyszczenie pomy oleju robił mechanik. Co do głośności silnika, to proponuję spróbować ręką "podopychać" cewki zapłonowe - bo lubią po większym "butowaniu" wysuwać się i wtedy silnik ma charakterystyczny głośniejszy dźwięk - szczególnie przy schodzeniu z obrotów. pzdr

Link to comment
Share on other sites

Co do filtra oleju - tylko do benzynowego silnika AWT jest inny (większy - wygląda jak do diesla).[br]Dopisany: 05 Kwiecień 2011, 15:10_________________________________________________Kompletne czyszczenie pomy oleju robił mechanik. Co do głośności silnika, to proponuję spróbować ręką "podopychać" cewki zapłonowe - bo lubią po większym "butowaniu" wysuwać się i wtedy silnik ma charakterystyczny głośniejszy dźwięk - szczególnie przy schodzeniu z obrotów. pzdr

Filter juz zamowiony Knecht OC470 i w najblizszym czasie czyszczenie pomy i zmiana oleju na 5W40 Mobil 1 :cool1:

U mnie na wyzszych obrotach mam wrazenie ze troche glosniej chodzi tak od 3 tys i takie delikatne drgania czuc mam nadzieje ze to nie od tego chwilowego braku cisnienia oleju :confused4:

A jeszcze mam takie pytanko czy u Ciebie tez na drugim biegu lewarek przy ostrym przyspieszaniu pulsuje w przod i w tyl taki plynnny ruch pulsacyjny zaobserwowalem?

Link to comment
Share on other sites

A jeszcze mam takie pytanko czy u Ciebie tez na drugim biegu lewarek przy ostrym przyspieszaniu pulsuje w przod i w tyl taki plynnny ruch pulsacyjny zaobserwowalem?

Tym lewarkiem to sobie głowy nawet nie zawracaj.Te nasze audiczki to już takie mocne nie są jak kiedyś produkowane.

Link to comment
Share on other sites

A jaki masz przebieg? drgania lewarka mogą wskazywać na zużyte poduszki pod silnikiem lub skrzynią biegów.

Z tego co na liczniku to lekko ponad 178 tys. I tez sie zastanawiam nad tymi poduszkami bo nie wiem jak w innym 1.8 T u mnie tak jak sie wcisnie gwaltownie gaz to tak bujnie lekko autkiem czy to normalka czy raczej ktoras poducha sie juz konczy?[br]Dopisany: 06 Kwiecień 2011, 20:53_________________________________________________Nie bede zakładał nowego tematu a wiec ssak wyczyszczony olej zmieniony na 5W40 Motul X-CESS. Wszystko ładnie pięknie tylko nie wiem czy żle sie silnika ułożyl bo podnsiłem go na lewarkach do góry zeby wyciagnąć miske i odkręcałem wszystkie poduszki. I moje pytanie czy mogł się źle ułożyć bo coś jakby drżało bardziej niż wcześniej przy rozpedzaniu ok 3 tyś. obr :(

Niby wszystko wygląda że na swoim miejscu :mysli:

Czy to normalne czy może poduszki żle pzykręciłem? :wallbash:

Link to comment
Share on other sites

A jaki masz przebieg? drgania lewarka mogą wskazywać na zużyte poduszki pod silnikiem lub skrzynią biegów.

Z tego co na liczniku to lekko ponad 178 tys. I tez sie zastanawiam nad tymi poduszkami bo nie wiem jak w innym 1.8 T u mnie tak jak sie wcisnie gwaltownie gaz to tak bujnie lekko autkiem czy to normalka czy raczej ktoras poducha sie juz konczy?[br]Dopisany: 06 Kwiecień 2011, 20:53_________________________________________________Nie bede zakładał nowego tematu a wiec ssak wyczyszczony olej zmieniony na 5W40 Motul X-CESS. Wszystko ładnie pięknie tylko nie wiem czy żle sie silnika ułożyl bo podnsiłem go na lewarkach do góry zeby wyciagnąć miske i odkręcałem wszystkie poduszki. I moje pytanie czy mogł się źle ułożyć bo coś jakby drżało bardziej niż wcześniej przy rozpedzaniu ok 3 tyś. obr :(

Niby wszystko wygląda że na swoim miejscu :mysli:

Czy to normalne czy może poduszki żle pzykręciłem? :wallbash:

Może poduszki nie siadły na swoje miejsce albo z plecionką na wydechy coś nie halo od tego podciągania silnika :mysli: Przed czyszczeniem smoka trzeba było płukanke zrobić co by syf zleciał z silnika :cool1:

Link to comment
Share on other sites

Ale wszystko wygląda wporządku nic nie puściło i niby na swoim miejscu jest co z tym dalej robić moze jakies ustawienie ponowne silnika ale jak to zrobić prawidłowo ma ktoś jakiś pomysł proszę o sprawdzone sugestie? Bede wdzięczny :hi:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...