Jump to content
IGNORED

[B5 1Z] Wyjęcie pasa przedniego


Doman13
 Share

Recommended Posts

Witam

Potrzebuje wymienić wentylator na sprzęgle wiskotycznym bo ma odłamane dwa pióra i boje sie tak jeździć.

W celu wymiany musze zdjąć zderzak, chłodnicę klimatyzacji i chłodnicę płynu i chyba światła.

Na co zwrócić szczególną uwagę w czasie rozkręcania i skręcania przodu?

Jak zdjąć chłodnicę klimatyzacji aby nie stracić czynnika chłodzącego?

Czy też może odłamać dwa skrzydełka wentylatora po drugiej stronie (symetrycznie) i tak jeździć do wymiany rozrządu? i wtedy zmienić.

Proszę o wskazowki co najlepiej zrobić w takim przypadku. :audi:

Link to comment
Share on other sites

Jak zdjąć chłodnicę klimatyzacji aby nie stracić czynnika chłodzącego?

:audi:

Nie musisz rozłączać klimy, odłączasz tylko główną chłodniecę i rozchylasz ją na bok, węże są długie, śmiało dasz rady ją położyć na podłożu.

Link to comment
Share on other sites

Guest davido31

Umieszczanie poprzecznego pasa nadwozia w położeniu serwisowym

Niezbędne narzędzia specjalne, testery i urządzenia pomiarowe oraz wyposażenie

t Narzędzie specjalne -3369-

1 - 45 Nm

2 - 45 Nm

3 - 10 Nm

4 - 10 Nm

5 - Średnica cylindra

q dla narzędzia specjalnego -3369-

6 - Otwór wiatrołapu

7 - Otwór błotnika

5a901aa3373452c7.png

– Wymontować przedni zderzak

– Poluzować 3 przednie zamknięcia szybkomocujące na osłonie tłumiącej hałas.

– Odkręcić prowadnicę powietrza pomiędzy wiatrołapem a filtrem powietrza przy wiatrołapie.

– Jeśli występują, zdjąć klamry mocujące wiązki przewodów z lewej strony przy osłonie chłodnicy.

– Wkręcić śrubę -2- po prawej stronie i narzędzie specjalne -3369-.

– Wkręcić narzędzie specjalne -3369- z lewej strony w otwór -5-.

– Wykręcić śruby -1- i -3-.

– Wykręcić śruby -4-, wyjąć wiatrołap całkowicie do oporu.

– W celu zabezpieczenia wiatrołapu wkręcić pasujące śruby M6 w tylne otwory wiatrołapu -6- i otwory błotnika -7-.

– Po zamontowaniu wiatrołapu sprawdzić zablokowanie przewodów w obszarze wentylatora płynu chłodzącego.

– Zamontować przedni zderzak

9dbb75d2100718ec.png

:a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan:

Link to comment
Share on other sites

ŁAAAAAAAAŁ

Z taką instrukcją to biorę sie za to w najbliższą sobotę.

Dzięki jak nie wiem co

browar sie należy jak nic, jak bede w pobliżu to postawie[br]Dopisany: 10 Czerwiec 2007, 22:29 _________________________________________________Jeszcze jedno mi sie przypomniało

Co to jest to narzędzie specjalne 3369? czy to jest klucz do odkręcania rur?

Co to za ustrojstwo i czy da sie to jakoś zastąpić?[br]Dopisany: 10 Czerwiec 2007, 22:36 _________________________________________________Znalazłem w necie to narzędzie 3369 i chyba mam problem jak to zastąpić.

Link to comment
Share on other sites

Guest davido31

ciesze się że mogłem ci trochę pomóc.co do piwka to za daleko masz żeby mi postawić :grin:co do narzędzia 3369 to rozkminie je jutro bo dzisiaj to time-a nie mam.odezwę się napewno :cool:

Link to comment
Share on other sites

kolego i co to za narzędzie 3369??

nie mogę znaleźć jak to niby "narzędzie " wygląda. Ale jeśli kolego chcesz zabrać sie do wymiany wiskozy czy wentylatora to nic nie musisz rozbierać jak to pisano 3 lata temu :kox:

ja u siebie wyciągałem i się dało bez demontazu a silnik mam duzy i miejsca mało.

Link to comment
Share on other sites

nic nie musisz rozbierać jak to pisano 3 lata temu :kox:

ja u siebie wyciągałem i się dało bez demontazu a silnik mam duzy i miejsca mało.

Potwierdzam powyższą opinię, wentylator wyjąłem w AFN-ie wyłącznie po demontażu alternatora.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...