Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie przy przyspieszaniu, pobór oleju


adamlass

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim,

W moim B7, symbol silnika BWE, jest dziwny problem, który polega na mniejszej mocy w dolnych partiach obrotów (do 3 tyś) i nagłym szarpnięciu i przyspieszeniu. Auto rozpędza się do wskazanych 3 tyś obrotów raczej ospale, później jest już elegancko. Samochód generalnie nie stwarza problemów, jednak chciałbym ten problem wyeliminować. Auto jest po sofcie w Compsporcie, zrobionym przez poprzedniego właściciela. Bierze też trochę oleju (1 litr na 3000 km) - 5W30 Millers Specific 504/507. Co podejrzewać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz szarpnięcie w okolicy 3tys to nic innego jak turbina (w tych okolicach wstaje) albo DV, tylko pytanie teraz co konkretnie a tego nikt Ci nie powie bez przeglądu. Chyba że coś tuner Ci namieszał, ja bym najpierw do nich się wybrał na przegląd.

Edytowane przez Lorence
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tuner urzęduje na drugim końcu Polski ;) Zapomniałem dodać, że zjawisko to nie zawsze wystęuje i w zasadzie ciężko mi określić od czego to jest uzależnione (temperatura, rozgrzanie silnik itp.). Zawór DV?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim,

W moim B7, symbol silnika BWE, jest dziwny problem, który polega na mniejszej mocy w dolnych partiach obrotów (do 3 tyś) i nagłym szarpnięciu i przyspieszeniu. Auto rozpędza się do wskazanych 3 tyś obrotów raczej ospale, później jest już elegancko. Samochód generalnie nie stwarza problemów, jednak chciałbym ten problem wyeliminować. Auto jest po sofcie w Compsporcie, zrobionym przez poprzedniego właściciela. Bierze też trochę oleju (1 litr na 3000 km) - 5W30 Millers Specific 504/507. Co podejrzewać?

Witaj,

Miałem w swoim podobne objawy.

Auto było wyraźnie zamulone w dolnym zakresie obrotów.

Przyczyną był rzeczywiście zawór DV.

Auto też jest po sofcie.

Te pierwsze zawory DV były słabe.

Przy większym doładowaniu puszczała uszczelka.

Sprawdź zawór w pierwszej kolejności i ewentualnie wymień na ten nowszej generacji.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki serdeczne! Czy jest jakiś konkretny numer części, który będzie gwarantował zakup "lepszego" zaworu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierburg robi zawory na zlecenie Audi, więc to to samo tylko nie w pudełku z logiem Audi. Sam u siebie taki zamontowałem. Żadnych problemów. Co do szklanki to się nie wypowiem bo nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DV ~250zł szklanka ~150zł ceny ofc ASO.

Edytowane przez afroo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...