Skocz do zawartości
IGNOROWANY

b6 po chip tuningu


Lebron Johnson

Rekomendowane odpowiedzi

witam moja b6 po chipie wypluła tylko 155 koni i 311 nm niby wszystko ok tuner twierdzi ze jedyne co moze byc to pompki są od innego modelu a nie od 130 ale tego nie wiem a druga sprawa jakie powinny być oznaczenia od 130 konnej pompowtryski wykres podaje tutaj po modyfikacji http://www.directupload.net/file/d/4126/ikwksaxk_jpg.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile miała seria przed chipsem? Niuton to w ogóle tu wyszedł jak nie wiem co...
Teoretycznie końcówki powinny byc 073BA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile miała seria przed chipsem? Niuton to w ogóle tu wyszedł jak nie wiem co...

Teoretycznie końcówki powinny byc 073BA.

seria miała 293 nm i 132,5 konii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi po sofcie wyszło 157 i 370 nm A seria 128.7 i 308 nm ale to dlatego ze nie zmieniłem filtra powietrza i dwa wtryski mam inny kod a dwa inny

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi po sofcie wyszło 157 i 370 nm A seria 128.7 i 308 nm ale to dlatego ze nie zmieniłem filtra powietrza i dwa wtryski mam inny kod a dwa inny

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

no własnie z tym niutonem cos nie tak na moje tuner mówi ze moze pompo wtryski własnie mam słabsze niz od 130 konnej i teraz nie wiem bo moc w miare ok ale niutonu mało na moje a druga sprawa jutro jade na poprwienie programu bo dzisiaj miałem okazje troche polatac samochodem w trasie i nagle przy 4000 obrotów i predkosci 170 tryb awaryjny sie zapalił i potem jak żółw chodził podjechałem do tego co mi to robił i podpioł pod kompa okazało sie ze turbo troche przeładowuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby wtryski siedzialy od slabszej jednostki to korekty wtryskow i bip by sie rozjezdzaly. Masz jak zrobic logi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze geometria u ciebie stoi ? A wrzuć wykres

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Sorry nie zobaczyłem ze u góry jest

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

b234e1d7e1875f60a76b1322160f0f22.jpg

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Tutaj wrzuciłem drugi wykres trochę mniej momentu bo lekko dwunastu szarpał od 1500-2000 obrotów.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby wtryski siedzialy od slabszej jednostki to korekty wtryskow i bip by sie rozjezdzaly. Masz jak zrobic logi?

jutro własnie te logi zrobie i dam znac co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób log kanału 01, 03, 04, 08 i 11 dynamicznie.

a 13, 18 i 23 statycznie

zobaczymy ile paliwa jest wtryskiwane i jakie czasy wtrysku są ustawione.

Jak byś miał wtryski z innego modelu to tak jak adrian998998 pisze najprawdopodobnoiej rozjechane byłby BIPy

Inna spraw ze nawet pompki z wersji 101km starczają bez problemu na 165-170km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile miała seria przed chipsem? Niuton to w ogóle tu wyszedł jak nie wiem co...

Teoretycznie końcówki powinny byc 073BA.

130stka miała tez wtryski z końcówką AR najczęściej w 2002r . kolega ma z 03'wiec pewnie BA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie , mam zamiar podniesc moc w swojej audicy 155 na 180 i około 70 Nm , powiedzcie mi czy pompa wtryskowa niebedzie cierpiec , dodam ze jest po regeneracji , oczywiscie podoszenie mocy bedzie prowadzone przez tunera .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...