Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Puszczam pedał gazy, a on dalej ciśnie...


Radzik74

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie
Na wstępie od razu zaznaczę, że jestem laikiem i od roku posiadaczem audi a4 b6 1.9 130km

Problem jest następujący
Ostatnio od tygodnia raz na ruski rok tak się zdarza, że gdy jadę samochodem i wciskam gaz... to zacnie jedzie z kopem, ale gdy puszczam pedał gazu samochód ciągnie jeszcze na obrotach przez 1sek. jak by coś go przyblokowało.
To się zdarza nie na zimnym silniku lecz po przejechaniu około 20km blokuje się tak kilka razy i puszcza, a potem jedzie ładnie, ta sytuacja także nie występuje także za każdym razem, lecz sporadycznie, ale zaczyna mnie martwić.
Wiem, że nie jestem specem w opisywaniu, ale liczę chociaż na małą pomoc... od czego zacząć, co szukać.

Pozdrawiam serdecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam
@ayew dzięki za wskazówki
@xMarcin95x tak posiadam tempomat
Dzisiaj się przejechałem i po przejechaniu kilku kilometrów gdy silnik nabrał temperatury znowu się to działo :/ tak naście razy, bo ciągle próbowałem kiedy znowu to ustąpi i ustąpiło.
Jutro jadę do pracy, a po pracy od razu na warsztat.
Jeszcze znajomy mnie straszył, że to mogą być pompowtryski...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tak auto przytrzymywalo chwile na obrotach przy zmianie biegu jak mialem walniety czujnik polozenia sprzęgła. Wymienilem na nowy i wszystkio działa jak powinno. Dlatego pytałem czy masz tempomat.

Edytowane przez xMarcin95x
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tak auto przytrzymywalo chwile na obrotach przy zmianie biegu jak mialem walniety czujnik polozenia sprzęgła. Wymienilem na nowy i wszystkio działa jak powinno. Dlatego pytałem czy masz tempomat.