krzysiekwawa 0 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Witam. Pacjent Audi A4 B6 silnik 1.9 TDI o kodzie BKE. Mam problem z świecami żarowymi. Zapaliła mi sie kontrolka silnika i po diagnozie wyszła świeca żarowa 3 cylindra. Zakupiłem świecę Ngk, zamontowałem ale błąd pozostał. Myślałem, że to uszkodzona wiązka, więc odpiąłem czujnik temperatury, wykręciłem świece i było ładnie widać jak końcówka robi się pomarańczowa. Dodatkowo podmieniłem miejscami świece 2 z 3. Po ponownym odpaleniu wrócił błąd tym razem na 2 cylindrze, więc instalacja na 100 % sprawna, świeca którą wymontowałem miała oznaczenie Beru 0100266008. Kupiłem drugą nowa święcę o tym samym oznaczeniu i po montażu błąd znowu powrócił. Co może być przyczyną ?? wymieniać wszystko świece ?? czy kupować oryginalne z ASO ? Dodam, że wykręcona świeca z 2 cylindra ( nie pokazującą błędu) była produkcji firmy Febi. Vin auta WAUZZZ8E45A063327. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarekJ 2 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Kup komplet świec dobrego producenta i wymień wszystkie 4 jednocześnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekwawa 0 Opublikowano 4 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 (edytowane) Kup komplet świec dobrego producenta i wymień wszystkie 4 jednocześnie. Beru o numerze takim jak już kupiłem mogą być ?? wg katalogów takie świece idą na pierwszy montaż. Swoją drogą to dziwne auto. Mimo dobrej świecy nadal wywala błąd. Miałem do tej pory 3 diesle i zawsze w przypadku awarii wymieniałem jedną czy dwie świece i było ok. Tylko z tego co mi wiadomo silnik BKE ma trochę bardziej rozbudowany system podgrzewania i dogrzewania po uruchomieniu. A może jest jakiś sposób modyfikacji sterownika tak, żeby nie wywalał błędu ? przecież świeca grzeje prawidłowo. Edytowane 4 Października 2015 przez krzysiekwawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad88nj 0 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 W BRB miałem to samo, świece powinny być 7V a nie 5V, teraz 4 lata śmigam na NGK CZ104 -7V Niektóre silniki miały świece 12V. Nie patrz na katalogi, sprawdź miernikiem napięcie jakie podaje na przewody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
januszm41 0 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 (edytowane) ja mam bke silnik (to brb bez dpf) i mam 5V Beru swiece zarowe. Wymienialem pol roku temu, ale wszystkie 4, chociaz byly tylko 2 zepsute. zamawialem w sklepie wedlug numeru FIN. Edytowane 10 Października 2015 przez januszm41 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się