MBK Opublikowano 6 Listopada 2008 Opublikowano 6 Listopada 2008 Miesiąc temu (jakieś 800km temu) oddałem furkę do mechanika na zmianę sprzęgła. Pojeździłem trochę, zatankowałem i trochę się zdziwiłem. Pali o wiele więcej niż przed wymianą sprzęgła, poza tym wydaje mi się, że chodzi minimalnie głośniej. Nie wiem dlaczego dopiero teraz pomyślałem o zrobieniu logów. Na razie tylko statyczne. Więc prośba o analizę: BS.000 BS.003 BS.004 000 001 003 004 Nie znam się za bardzo ale chyba zapłon ma wartość za niską? czy to może być w jakiś sposób wynikiem wymiany sprzęgła? nieostrożności mechanika?
spanky Opublikowano 6 Listopada 2008 Opublikowano 6 Listopada 2008 przestaw kat w granice 60 ... bedzie lepiej i spalanie i glosnosc pracy silnika ...
MBK Opublikowano 7 Listopada 2008 Autor Opublikowano 7 Listopada 2008 zapomniałem dodać, że podczas logowania BS mrugała kontrolka świec żarowych - to normalne? znalazłem instrukcję na forum, więc w sobotę się za to wezmę, o ile pogoda pozwoli. tylko ze w instrukcji pisze, że dla 1Z powinno być 49-54, to ciągnąc do 60 czy ustawić tak jak w instrukcji?
przemik Opublikowano 8 Listopada 2008 Opublikowano 8 Listopada 2008 Zmiescisz sie w granicach 49 - 60 - bedzie OK
MBK Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Opublikowano 8 Listopada 2008 właśnie wróciłem po regulacji. ustawiłem w okolicach 54, bo tyle było na pompie wybite. oczywiście jak zawsze w moim przypadku nie obyło się bez zdejmowania osłony silnika bo mi nasadka spadła
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się