zelmer Opublikowano 6 Listopada 2008 Opublikowano 6 Listopada 2008 Przeglądając forum natknąłem się na posta jak wyczyścić zawór EGR co niezwłocznie postanowiłem zrobić. W ASO nabyłem 2 uszczelki i przystąpiłem do rozkręcania. Po rozłożeniu wszystko ładnie wyczysciłem naftą usunąłem papierem resztki starych uszczelek i przystąpiłem do składania wszystkiego do kupy. Przy składaniu skróciłem o około 0,5 cm gumowy wężyk nachodzący na "grzybek" ponieważ był na końcu podniszczony. Zadowolony wsiadłem odpaliłem silnik i zgroza !! chodzi jak bokser jakby sie dławił. Czym to może byś spowodowane ? POMOCY !
Italiano Opublikowano 7 Listopada 2008 Opublikowano 7 Listopada 2008 Powiem krótko Opisz bardziej co się z silnikiem dzieje
zelmer Opublikowano 7 Listopada 2008 Autor Opublikowano 7 Listopada 2008 ok dzięki - podnieciłem sie za wcześnie - dzisiaj od rana zdjąłem go jeszcze raz przedmuchałem pod ciśnieniem lepiej ułożyłem uszczelki i równo dokręciłem. Chodzi już ok, ale super zmian na lepsze w pracy i jezdzie nie odczułem. Można zamknąć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się