LUKKI183 0 Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Witam! Mam A4 B8 2.0 TFSI. Auto jest po zrobieniu pierścieni w ramach akcji Audi. Niestety przy przebiegu 95 tys. strzeliła mi odma olejowa. Znalazłem używkę i wstawiłem, ale po ok 1000km znowu zonk. Czy ktoś może miał taki przypadek? Co może być przyczyną? Odme mam już nowego typu. Czy może ktoś ma na zbyciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek16-1988 4 Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Mam swoją stara która była dobra. Ewentualnie zamontować mogę swoja stara zpowrotem i wysłać tą niby nowszą poprawioną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUKKI183 0 Opublikowano 13 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 U mnie jest nowego typu. Po wymianie tłoków pierścieni i korbowodów, w Audi wsadzili mi nowy typ. Generalnie potrzebuje tylko gumowego krążka bo to on się rozerwał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinOslo 17 Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Co masz na mysli piszac "strzelila" ? Silnik pracuje normalnie ,nic sie nie dzieje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabiello 8 Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 (edytowane) U naszych wschodnich kolegów mają rozwiązanie i można kupić samą membranę https://www.drive2.ru/l/6387460/ swoją drogą to czemu kupiłeś używkę skoro nowa odma kosztuje 350zł? Edytowane 13 Października 2015 przez zabiello Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek16-1988 4 Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Nie wali czasami za dużego ciśnienia do komory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUKKI183 0 Opublikowano 14 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Guma pękła i jest kłopot. Co masz na mysli piszac "strzelila" ? Silnik pracuje normalnie ,nic sie nie dzieje ? Guma ma pęknięcie. Silnik faluje na N. U naszych wschodnich kolegów mają rozwiązanie i można kupić samą membranę https://www.drive2.ru/l/6387460/ swoją drogą to czemu kupiłeś używkę skoro nowa odma kosztuje 350zł? Używkę miałem w 1 dzień, a w ASO miałem czekać do 3 tyg. Nie wali czasami za dużego ciśnienia do komory? Stoi na warsztacie. Będą sprawdzać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiano0010 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Cześć, Podłączę się pod temat, jak poznać czy mam nowszą czy starszą wersję odmy ? Domyślam się że po oznaczeniu części ja mam obecnie -> 06H 103 495 E. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoctoRHeaL 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Przylaczam sie do kolegi wyzej, jakie sa oznaczenia odmy po wymianie (stage 1). Prosilbym o pilna odpowiedz bo zamierzam wlasnie ja wymienic. Ewentualnie jakis link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 U mnie w temacie chyba jest jeszcze zdjecie z numerem(temat a4,nie bus;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinOslo 17 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Fabrycznie montowane byly : 06H 103 495 E ,wycofane w 03.2014 ,nowy numer ma koncowke AC Odma po Stage 1 : 06H 103 495 J ,wycofane w 03.2014 ,nowy numer ma koncowke AE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietasz 1 Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Mam ten sam problem, że padła mi odma. Mój Mechanik wymienił mi na nową, ale niestety na nowej odmie nie chodzi jak powinien, bo też falują obroty, zapala się check engine i wypada zapłon na wszystkich cylindrach. Ewidentnie nowa odma też jest uszkodzona, bo jak się jak się zablokuje przewód od odmy to silnik pracuję pięknie równiutko. Tylko czy to przypadek, że nowa odma jest uszkodzona? Czy może znalazł by się ktoś z wawy, żeby mógł mi pomóc i sprawdzić moją odmę u siebie w aucie u znanego an tym forum mechanika Łukasza z Marysina wawerskiego? Mam ten sam problem, że padła mi odma. Mój Mechanik wymienił mi na nową, ale niestety na nowej odmie nie chodzi jak powinien, bo też falują obroty, zapala się check engine i wypada zapłon na wszystkich cylindrach. Ewidentnie nowa odma też jest uszkodzona, bo jak się jak się zablokuje przewód od odmy to silnik pracuję pięknie równiutko. Tylko czy to przypadek, że nowa odma jest uszkodzona? Czy może znalazł by się ktoś z wawy, żeby mógł mi pomóc i sprawdzić moją odmę u siebie w aucie u znanego an tym forum mechanika Łukasza z Marysina wawerskiego? okazało się, że nowa odma jest ok tylko pewnie poszedł jeszcze uszczelniacz wału korbowego i stąd dostawało się lewe powietrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się