Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] B7 TEIN Super Street Damper fotostory by Vario-Tech (B6) też podejdzie


variocustoms

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni Klubowicze i posiadacze B7 i B6 !!!

Po dniach zastanawiania się nad wyborem nowego zawiasu podjąłem decyzję. Pod uwagę brałem gwint FK z regulacją wysokości i 6 stopniową regulacją twardości przednich amorków oraz Tein z regulacją wysokości i twardości przód i tył (16 stopni twardości).

Wybrałem markowego Teina w wersji Super Street :evil:

Mój "hardcorowy" charakter powiedział mi, skręcaj na maxa !!! No i niestety tylko na fotkach wygląda to super, w rzeczywistości obcieram chlapaczem montowanym na zderzaku (długa listwa) prawie każda hopka !!! Klika razy bebechami pojechałem po koleinach i wypukłaościach w asfalcie. Zawias jest ustawiony na STREET 8/16 przód i tył. Na równej powierzchni jedzie jak po maśle, jak S-ka z pneumatyką, zwrotność i brak przechyłów kusi do deptania niuni. Niestety gładkich dróg jest mało i chyba jutro podkręcę z 2 cm przód do góry bo szkoda mi mojej niuni ;(

Na fotkach widać max skręcenie w dół, przód wychodzi ok -70 mm a tył ok -60/65 mm.

zawias kupiony u przedstawiciela TEIN w Polsce, firma JDL (www.tein.pl) gorąco polecam ! Miła obsługa i expresowa wysyłka, cena niższa niż w DE :)

Montaż w firmie LPM w Poznaniu na ul. Bninskiej, także gorąco polecam, koszt 4 niższy niż w ASO :notworthy:

Jak macie jakiekolwiek pytanie to PW :)

Zawias jest godny polecenia dla kierowców z zacięciem sportowym i normalnych (ustawienie komfort też jest możliwe) myślę, że jest to super alternatywa dla ORI zawiechy.

Pozdro dla wszystkich :)

Na fotkach przed montażem i po, różnice chyba widać :)

dc3f8b0cf01c87c7.jpg

7c7a5099fea1e042.jpg

0e4a9a0ac9408b0a.jpg

8b3ec87bfce621db.jpg

ea05521b3cab5775.jpg

b4f7b89dd9f29761.jpg

b330700c6bfaf8f3.jpg

910bc78b1b445a28.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strasznie nisko siedzi, moim zdaniem jak podniesiesz te 2cm to będzie się lepiej prezentować no i będzie praktyczniej :good: ale ogólnie dobra robota :wink4: a te fotki ze zwykłą zawiechą gdzieś wcięło czy ja ich tylko nie widzę? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zagubione fotki :)

2cd6094335844041.jpg

93d3f12e29f68f9b.jpg

[br]Dopisany: 08 Listopad 2008, 18:43_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/turbo_chiptuning_i_tuning_mechaniczny/all_b7_bre_20_tdi_virus_by_rogalotti-t52320.0.html;new

Temat zlekka powiązany :) dla zainteresowanych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no stary to popłynąłeś na maxa od jutra będziesz mówił" nie lubie garbów i polskich dziur" :no: ale gleba :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jest spora różnica :naughty: jakie fele teraz w planach? 18"? :rolleyes:

P.S. jak już mazać rejestracje to ze wszystkich zdjęć :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piechol a Ty czemu nie odwiedzasz naszego wątku spoty wlkp :mysli: no jestem ciekaw czy wpadniesz na spot 16.11 :mysli: sory Vario ale wiem że moge :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak taka glebą po torze się dobrze jeździ, u nas żeby było w miare trzeba troszke podnieść :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do rejerstracji to mazanie to głupota :) madas nie wiem co możesz a czego nie możesz :) FK niech sobie wszyscy odpuszczą, TEIN rządzi :) hihi Ken Nakamura na TEINie śmiga to my też możemy :evil: dla nie znających tematu to Nakamura to wielokrotny mistrz Japoni w drifcie :) twardość się zmienia małym pokrętłem na końcu amortyzatora: na maxa w prawo a potem odliczasz w tył. Max to 0/0 ja mam - 8 od zera :) generalnie jest 19 ustawień ale nie zalecają przekraczania 16tego ustawienia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wyszło Vario w dobrej wierze wiesz przecież. :) nie gniewaj się bo do Wolsztyna pojedziemy po samych śpiących policjantach a TEIN :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki masz rozmiar alu?? , bo przydałby sie 18", 19" wyglądałoby koxowo , no i jednak ciut wyżej :wink4:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do rejerstracji to mazanie to głupota :) madas nie wiem co możesz a czego nie możesz :) FK niech sobie wszyscy odpuszczą, TEIN rządzi :) hihi Ken Nakamura na TEINie śmiga to my też możemy :evil: dla nie znających tematu to Nakamura to wielokrotny mistrz Japoni w drifcie :) twardość się zmienia małym pokrętłem na końcu amortyzatora: na maxa w prawo a potem odliczasz w tył. Max to 0/0 ja mam - 8 od zera :) generalnie jest 19 ustawień ale nie zalecają przekraczania 16tego ustawienia :)

a da sie ustawic twardosc zeby był komfortowy jak na serii?

bo fajnie by było ustawic na -40przod -30 tyl i miec komfort jak w serii :>

do avanta s-line 1BV jest taki sam model?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak koledzy napisali, obowiązkowo musi być min. 18 .Z całym szacunkiem ale teraz póki co to wygląda ten samochód jak złamany!!! Ale przy odpowiednich kołach nabierze fura charakteru. Ja wkleje może jutro forki bo też zmieniałem u sierbie zawias tylko tyle że same amory i spręzyny eibach pro kit.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18'' będą na pewno :) madas spoko wodza, damy radę do Wolsztyna :) Co do ustawienia na komfort to pewnie jest jak w serii. Nawet teraz to nie jest beton :)

Pozdro[br]Dopisany: 09 Listopad 2008, 11:35_________________________________________________TEIN jest w opcji do FWD albo Q, nie ma rozgraniczenia czy sedan/avant :) Arturo kupuj Tein'a :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TEIN jest w opcji do FWD albo Q, nie ma rozgraniczenia czy sedan/avant :) Arturo kupuj Tein'a :)

coś się mi wydaje,że do Avanta nie robią :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, pomyłka się wdarła, do wagonów nie ma zawiechy tylko sedany. Avanty muszą szukać innego zawiasu.[br]Dopisany: 09 Listopad 2008, 13:03_________________________________________________Fotki po delikatnym podniesieniu ok 30 mm. Teraz jest niżej od S-line'a ok -55 mm.

7bd5fb5ec0e940cf.jpg

baf2484d05e3e0e6.jpg

4b08f907b5ac7ce5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pieknie się prezentuje i myśle że zmiana na korzyść ..... :good:

zapodaj profil z boku :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tył został bez zmian czyli max w dół. Na zimę nie podnoszę bo nie widzę potrzeby. Na żywo prezentuje się lepiej niż na fotkach :) Przyczepność na zakrętach jest zboczenie dobra przy zachowaniu całkiem dużego momfortu :)

393d675c54b67caa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...