Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ASN Quattro - analiza błędów


damian92x

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Zakupiłem kilka dni temu a4 b6 z ASN-em. Dzisiaj tragedia, auto nie chciało palić, po odpaleniu za jakiś czas gasło. Przed zakupem sprwadzane błędy, były wtedy tylko sondy.

Auto ma wycięty katalizator przez poprzedniego właściciela. W tej chwili planuję wyciąć drugi, wstawić strumienice i wyłączyć sondy z ECU.

Dzisiaj sprawdziłem błędy i to jest cała lista:

18 Faults Found:
17530 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B2 S2: Open Circuit
P1122 - 004 - No Signal/Communication
17548 - Oxygen (Lambda) Sensor; B2 S2: Internal Resistance too High
P1140 - 004 - No Signal/Communication
17528 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B2 S1: Open Circuit
P1120 - 004 - No Signal/Communication
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 002 - Lower Limit Exceeded
16688 - Cylinder 4: Misfire Detected
P0304 - 002 - Lower Limit Exceeded
16690 - Cylinder 6: Misfire Detected
P0306 - 002 - Lower Limit Exceeded
16689 - Cylinder 5: Misfire Detected
P0305 - 002 - Lower Limit Exceeded
17778 - Cylinder 6 Ignition Circuit: Open Circuit
P1370 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
17947 - Clutch Pedal Switch (F36): Implausible Signal
P1539 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground
P1672 - 004 - No Signal/Communication
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
18325 - Relay for Coolant After-Run (J151): Open Circuit
P1917 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
17943 - Camshaft Timing Adj. Bank2 (N208): Short to Ground
P1535 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
17935 - Camshaft Timing Adj. Bank1 (N205): Short to Ground
P1527 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
17467 - Bank2; Exhaust Cam Adjustment Circuit: Short to Ground
P1059 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
17464 - Bank1; Exhaust Cam Adjustment Circuit: Short to Ground
P1056 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
17925 - Power Supply Relay for ECU (J271 or J363): Electrical Malfunction
P1517 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High
P0118 - 002 - Lower Limit Exceeded
Z góry dzięki i pozdrawiam
Edytowane przez damian92x
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do ostatniego błędu sprawdź czujnik, tu masz link, dodam że u nas w asn są inne grupy 2 albo 4 ta ale znajdziesz porównasz i będziesz o jednym juz wiedział, ja jestem po zmianie czujnika

a tu jak było u mnie, czyli patrz grupy z tego filmika

u mnie temperatury sie zgadzały ale z czasem czujnik wariował, , sprawdzałem na zapalonym silniku i wtedy mnie wahały sie odczyty

jak zmienic czujnik

http://www.google.de/imgres?q=g62+3,0+asn&sa=X&biw=1024&bih=625&tbm=isch&tbnid=l1wtEYllEisgAM:&imgrefurl=http://www.audizine.com/forum/showthread.php/385541-DIY-3-0-G62-Green-coolant-temperature-sensor&docid=lEM-o05cSBqtpM&imgurl=http://i183.photobucket.com/albums/x59/joec1992/DSCN0006.jpg&w=1024&h=768&ei=PXbuUf3wHcXQOdimgJgB&zoom=1&iact=hc&vpx=357&vpy=198&dur=1244&hovh=194&hovw=259&tx=173&ty=97&page=1&tbnh=136&tbnw=178&start=0&ndsp=16&ved=1t:429,r:8,s:0,i:106

błędy możesz czytać tutaj , google tłumacz pomaga

http://www.gerritspeek.nl/vag-com_foutcodeslijst-en.html

sprawdzanie sond i katalizatora masz tutaj ( u nas tak samo jak w 1,8 t )

http://forum.vw-passat.pl/threads/129394-Diagnostyka-sond-lambda-i-katalizatora-1-8T

Edytowane przez kt65c453
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, podłączę się pod temat bo mam taki sam silnik. Co mogę zrobić z błędami ?

Address 01: Engine

16580 - Engine Oil Temp. Sensor (G8) P0196 - 004 - Implausible Signal
Address 08: Auto HVAC
00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
Address 17: Instruments
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Address 46: Central Conv.
2 Faults Found:
01331 - Door Control Module; Driver Side (J386) 80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent
00935 - Electric Window Motor; Rear Right (V27) 62-10 - No or Incorrect Adjustment - Intermittent
Z góry dzięki za odpowiedzi
Edytowane przez roball
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziom oleju masz dobry?? wychodzi na to że problem zgłaszają czujnik temp oleju i czujnik poziomu oleju wg tej strony

http://www.gerritspeek.nl/vag-com_foutcodeslijst-en.html

Sprawdź bezpieczniki

Edytowane przez kt65c453
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powodem większości moich błędów była zalana obudowa komputera w podszybiu.

Problem rozwiązany poprzez wymianę połamanej obudowy, wyczyszczenie i wymianę wszystkich przekaźników (były zalane wodą i całe w błocie).

Następny problem to padnięta sonda - po wymianie jest w porządku. 2 sondy diagnostyczne zostały wyłączone w ECU.

Nadal natomiast jest problem z wypadaniem zapłonów na wszystkich cylindrach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powodem większości moich błędów była zalana obudowa komputera w podszybiu.

Problem rozwiązany poprzez wymianę połamanej obudowy, wyczyszczenie i wymianę wszystkich przekaźników (były zalane wodą i całe w błocie).

Następny problem to padnięta sonda - po wymianie jest w porządku. 2 sondy diagnostyczne zostały wyłączone w ECU.

Nadal natomiast jest problem z wypadaniem zapłonów na wszystkich cylindrach.

a wypadanie zaplonow masz na pb czy lpg?? swiece kiedy byly wymieniane??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypadanie zapłonów jest na pb i lpg. Świece wymieniane tydzień temu kpl 6 sztuk i 3 nowe świece, dalej jest to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie sprawdzona informacja ale ponoć jak odma jest pęknięta/ nieszczelna wypadają zapłony wiec warto eis temu przyjrzeć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega wyzej dobrze gada jaka kolwiek nieszczelnosc w ukladzie dolotowym i beda wypadac zaplony lub przeplywomierz padniety. lub w ostatecznosci wypalone zawory w glowicy i slaba kompresja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...