krzysiek 88 pom Opublikowano 30 Października 2015 Opublikowano 30 Października 2015 Witam nie dawno kupiłem audi i się nie dogrzewał więc wymieniłem termostat a teraz gdy go wymieniłem temperatura wzrasta do 100 stopni i się waha po miedzy 90 i 100 czy ktoś mógł by mi podpowiedzieć co mogło by to być ? na vag-u wyskoczyły mi takie błędy: 16486 17526 16500 17978 17811 Z góry dzięki. Pozdrawiam
neoxpl Opublikowano 30 Października 2015 Opublikowano 30 Października 2015 (edytowane) Wysoka temperature moze powodowac wiele czynnikow np zapchana chlodnica, uszkodzona pompa wody, nieszczelnosc w ukladzie, uszczelka pod glowica jak i wadliwy termostat.. A bledy nalezy skasowac i zobaczyc jakie wruca. Edytowane 30 Października 2015 przez neoxpl
michcio28810 Opublikowano 30 Października 2015 Opublikowano 30 Października 2015 błąd 16500 dotyczy czujnika temperatury wody.możliwe ze przez to świruje ci temperatura na zegarze
bartek1561 Opublikowano 30 Października 2015 Opublikowano 30 Października 2015 masz moze klimatronika??
krzysiek 88 pom Opublikowano 30 Października 2015 Autor Opublikowano 30 Października 2015 masz moze klimatronika?? tak mam, a to może być coś związane z klimatyzacją ?
bartek1561 Opublikowano 30 Października 2015 Opublikowano 30 Października 2015 bo na klimatroniku mozna sprawdzic dokladna temp cieczy, kanal 49 pokazuje temp. tu masz jak to wlaczyc tak samo sie wylancza A drugie co mi przychodzi na mysl to moze zle odpowietrzony uklad chlodzenia.
krzysiek 88 pom Opublikowano 30 Października 2015 Autor Opublikowano 30 Października 2015 masz moze klimatronika?? tak mam, a to może być coś związane z klimatyzacją ? na zegarach wygląda to tak jak na zdjęciu a na klimatroniku pokazywało 109 stponi http://www.directupload.net/file/d/4156/g6ripnz9_jpg.htm masz moze klimatronika?? tak mam, a to może być coś związane z klimatyzacją ? na zegarach wygląda to tak jak na zdjęciu a na klimatroniku pokazywało 109 stponi http://www.directupload.net/file/d/4156/g6ripnz9_jpg.htm a jak najlepiej go odpowietrzyć?
bartek1561 Opublikowano 30 Października 2015 Opublikowano 30 Października 2015 U mojej mamy w audi tylko ze 2.4 tez sie grzala w serwisie audi w belgii powiedzieli ze uszczelka pod glowica, mechanik w polsce stwierdzil pompe wody a okazalo sie ze chlodnica sie zatkała, sprwdziles te odpowietrzenie ?
michcio28810 Opublikowano 30 Października 2015 Opublikowano 30 Października 2015 skoro wywala błąd czujnika temp wody to możne od niego trzeba zacząć
bartek1561 Opublikowano 30 Października 2015 Opublikowano 30 Października 2015 Tak czujnik tez trzeba pewnie wymienic ale moze tylko wystarczy odpowietrzyc porządnie http://4.bp.blogspot.com/-R1UdH9qEFv0/TjVR7uuWy1I/AAAAAAAAAF0/qr13D7cU4fI/s1600/Zdj%25C4%2599cie0208.jpg patrz na to zdj tam bd czarne rurki podpiete do nagrzewniczki prawa rurke z mala dziurka delikatnie suwasz i czekach az powietrze ucieknie, powinna woda leciec taka mala fontanna, a ogrzewanie dziala dobrze? bo wsumie jak ogrzewanie jest to pewnie jest odpowietrzone ale zawsze mozna sprawdzic.
krzysiek 88 pom Opublikowano 31 Października 2015 Autor Opublikowano 31 Października 2015 Tak czujnik tez trzeba pewnie wymienic ale moze tylko wystarczy odpowietrzyc porządnie http://4.bp.blogspot.com/-R1UdH9qEFv0/TjVR7uuWy1I/AAAAAAAAAF0/qr13D7cU4fI/s1600/Zdj%25C4%2599cie0208.jpg patrz na to zdj tam bd czarne rurki podpiete do nagrzewniczki prawa rurke z mala dziurka delikatnie suwasz i czekach az powietrze ucieknie, powinna woda leciec taka mala fontanna, a ogrzewanie dziala dobrze? bo wsumie jak ogrzewanie jest to pewnie jest odpowietrzone ale zawsze mozna sprawdzic. ogrzewanie jest i pompa wody też jest nowa bo wymieniałem rozrząd i i filtry z olejami taki standard po kupnie samochodu. to jeszcze takie moje pytanie chyba lepiej nie jeździć jeśli się rozgrzewa do takich temperatur? czy nic mu się nie stanie?
neoxpl Opublikowano 31 Października 2015 Opublikowano 31 Października 2015 Jak masz vaga to zagrzej go i sprawdz jaka ma zeczywiscie temperature bo jesli masz blad czujnika to moze cie oszukiwac. Ale najlepiej to podmien czujnik temperatury znajduje sie z tylu za glowica silnika. Wysłane z mojego myPhone Qsmart Premium przy użyciu Tapatalka
krzysiek 88 pom Opublikowano 31 Października 2015 Autor Opublikowano 31 Października 2015 Jak masz vaga to zagrzej go i sprawdz jaka ma zeczywiscie temperature bo jesli masz blad czujnika to moze cie oszukiwac. Ale najlepiej to podmien czujnik temperatury znajduje sie z tylu za glowica silnika. Wysłane z mojego myPhone Qsmart Premium przy użyciu Tapatalka dzisiaj już nic nie dam rady zrobić ale jak znajdę przyczynę to ją opiszę dzięki wszystkim i pozdrawiam
bartek1561 Opublikowano 31 Października 2015 Opublikowano 31 Października 2015 ogolnie jesli grzeje sie do 109 stopni na klimatroniku i nie wchodzi wyzej to nic sie nie stanie, u mojej mamy w 2.4 grzeje sie nawet do 110 stopni na klimatroniku a na zegarach 90 pokazuje i to jest normalne.
michcio28810 Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 a jak łapie taka temperaturę to włącza się w ogóle wiatrak elektryczny?
bartek1561 Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 a jak łapie taka temperaturę to włącza się w ogóle wiatrak elektryczny? witrak elekrtyczny wlancza sie gdy wlaczysz klime.
rafal9119 Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 ogolnie jesli grzeje sie do 109 stopni na klimatroniku i nie wchodzi wyzej to nic sie nie stanie, u mojej mamy w 2.4 grzeje sie nawet do 110 stopni na klimatroniku a na zegarach 90 pokazuje i to jest normalne. co jest normalne?? Mam już trzecia bpiątke w swojej kadencji i żadna nie grzała sie do 110C. ze sprawnym układem chłodzenia płyn może osiągnąć temp. 93C i ani stopia więcej w Moim ADR jak temp miała 99C to uszkodzony był termostat. W obecnym 1.8 T mam termostat włozony od diesla ale ma takie same numery i temp otwarcia co 1.8 a jest o połowe tańszy . mowa o termostacie WAHLERA który do 1.8T kosztuje 80zł a ten co kupiłem niby od diesla kosztował mnie 35zł. silnik osiąga temp 92C w korku a podczas jazdy waha sie w granicach 88-92C.
bartek1561 Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 (edytowane) ogolnie jesli grzeje sie do 109 stopni na klimatroniku i nie wchodzi wyzej to nic sie nie stanie, u mojej mamy w 2.4 grzeje sie nawet do 110 stopni na klimatroniku a na zegarach 90 pokazuje i to jest normalne. co jest normalne?? Mam już trzecia bpiątke w swojej kadencji i żadna nie grzała sie do 110C. ze sprawnym układem chłodzenia płyn może osiągnąć temp. 93C i ani stopia więcej w Moim ADR jak temp miała 99C to uszkodzony był termostat. W obecnym 1.8 T mam termostat włozony od diesla ale ma takie same numery i temp otwarcia co 1.8 a jest o połowe tańszy . mowa o termostacie WAHLERA który do 1.8T kosztuje 80zł a ten co kupiłem niby od diesla kosztował mnie 35zł. silnik osiąga temp 92C w korku a podczas jazdy waha sie w granicach 88-92C. Mi chodzi o silnik 2.4 a nie 1.6 czy tam 1.8t, czytalem bardzo duzo na forum o temp, wiec wydaje mi sie ze nikt byle czego nie pisal na tym forum. Oczywiscie w 1.6 ta temp jest za duza ale uwierz mi ze na klimatroniku pokazuje nie raz 101 czy tam w upalne dni 110 a na zegarach jest 90. Edytowane 1 Listopada 2015 przez bartek1561
rafal9119 Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 i tu sie mylisz . Na zegary nie ma co patrzec bo wskazówka tak w b5 jest stworzona że dopiero jak na klimatroniku jest 101C to dopiero na zegarach wskazówka lekko sie wychyla poza 90 C. U mnie nawet przy +40 temperatura nie wędrowała poza 92C. I jak ktoś bedzie użytkował auto a temp płynu bedzie miała 110C to długo sie nim nie pocieszysz. bo to już sa oznaki jakiejś awarii. Mi tez na początku moich problemów z 1.8 ADR z układem chłodzenia przy którym temp płynu miała 100 C to też doradzali ludzie żebym sie tym nie przejmował. A nawet powiem wiecej było tu kilków magików nawet z naszego forum. Ale ja nie dałem za wygrana i po miesiącu udało mi sie uzyskać pożądany efekt 93C. Wydaje mis sie ze termostat w 2.4, 2,6 sa takie same jak w 1.8T
bartek1561 Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 i tu sie mylisz . Na zegary nie ma co patrzec bo wskazówka tak w b5 jest stworzona że dopiero jak na klimatroniku jest 101C to dopiero na zegarach wskazówka lekko sie wychyla poza 90 C. U mnie nawet przy +40 temperatura nie wędrowała poza 92C. I jak ktoś bedzie użytkował auto a temp płynu bedzie miała 110C to długo sie nim nie pocieszysz. bo to już sa oznaki jakiejś awarii. Mi tez na początku moich problemów z 1.8 ADR z układem chłodzenia przy którym temp płynu miała 100 C to też doradzali ludzie żebym sie tym nie przejmował. A nawet powiem wiecej było tu kilków magików nawet z naszego forum. Ale ja nie dałem za wygrana i po miesiącu udało mi sie uzyskać pożądany efekt 93C. Wydaje mis sie ze termostat w 2.4, 2,6 sa takie same jak w 1.8T Nie wiem autko smiga prawie dwa lata i nie ma problemow, to powiedz co zrobiles nic ci nie zaszkodzi sie podzielic
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się