michcio28810 Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 w 2.6 jest inny niż w 1.8t.wiem bo obydwa wymieniałem
krzysiek 88 pom Opublikowano 5 Listopada 2015 Autor Opublikowano 5 Listopada 2015 i tu sie mylisz . Na zegary nie ma co patrzec bo wskazówka tak w b5 jest stworzona że dopiero jak na klimatroniku jest 101C to dopiero na zegarach wskazówka lekko sie wychyla poza 90 C. U mnie nawet przy +40 temperatura nie wędrowała poza 92C. I jak ktoś bedzie użytkował auto a temp płynu bedzie miała 110C to długo sie nim nie pocieszysz. bo to już sa oznaki jakiejś awarii. Mi tez na początku moich problemów z 1.8 ADR z układem chłodzenia przy którym temp płynu miała 100 C to też doradzali ludzie żebym sie tym nie przejmował. A nawet powiem wiecej było tu kilków magików nawet z naszego forum. Ale ja nie dałem za wygrana i po miesiącu udało mi sie uzyskać pożądany efekt 93C. Wydaje mis sie ze termostat w 2.4, 2,6 sa takie same jak w 1.8T Nie wiem autko smiga prawie dwa lata i nie ma problemow, to powiedz co zrobiles nic ci nie zaszkodzi sie podzielic No i jednak nowy termostat był uszkodzony wymieniłem na jeszcze jeden nowy i jest ok jeszcze raz dzięki wszystkim za pomoc pozdrawiam
bartek1561 Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 i nawet czujnika nie trzeba wymieniac
rafal9119 Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 tak jak pisałem . tylko termostat jest winny za te cyrki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się