Rozpoznany Opublikowano 31 Października 2015 Opublikowano 31 Października 2015 Witam , mam nastepujacy problem , wywaliło mi check engine na desce , posiadam Audi A4 B7 2.0 tfsi 147 KW auattro rok 2004 po podalczeniu pod kompa wyswietlio mi nastepujace błędy P2187 i P0507 ,informuje od razu ,ze przeszukalem tutaj szereg tematów zwiazanych z tymi bledami lecz przyczyny nie znalazlem , lecz zaciekawila mnie jedna rzecz ,otoz na komputerze żadane cisnienie doladowania pokazalo w granicach 290-310 na wolnych obrotach , natomiast rzeczywiste cisnienie pokazywalo 990 , po zamowieniu i podlaczeniu nowego czujnika doladowania pokazywalo juz nie 990 a 1000 , jakie wam pokazuje rzeczywiste cisnienie doladowania na wolnych obrotach ? pyt dodatkowe brzmi jak nazywa sie pełna nazwa zawory PCV i gdzie go szukac , pozdrawiam , jeśli nie ten dzial to prosze o przeniesienie tematu na ten wlasciwy , pozdrawiam : )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się