Skocz do zawartości

Rozpoznany

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rozpoznany

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Wodzisław Śląski

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

249 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Rozpoznany

0

Reputacja

  1. Czujnik nie przepuszcza oleju , a moze cos byc z licznikiem ? TFSI , mechanik stwioerdzil ,ze mechanicznie jak najbardziej wszystko jest wporzadku
  2. czujnik jest zmieniony , zmierzone i na cieplym i na zimnym 2004
  3. pompa cała nowa , tylko zmieniona bez wałków i zamiast łańcucha na pasku , na rozgrzanym pokazuje przy wyzszych obrotach dobre od 5 wzwyz To jak pomoze ktoś , ciśnienei jest bardzo dobre , czujnik działa , ale ddalej swieci kontrolka oil pressure , co to moze byc ? moze coś w licznikiem ?
  4. Witam moje pytanie brzmi , iczy silnik 2.0 TFSI posiada tylko jeden czujnik cisnienia oleju czy 2 , ponieważ padla mi pompa , została wymieniona razem z panewkami , , po zmierzeniu manometrem ciśnieenie jest dobre , czujnik został rowniez wymieniony , lecz po rozgrzaniu silnika dalej wyskakuje oil pressure ,czy moze pod okmpa trzeba pdlaczyc i usunac ten blad ,zeby juz nie wyskakiwal , prosze oo odpowiedz , olej zostal zmieniony na Moptul 5w40 pozdrawiam dodam,ze był mierzony i na ciepłym i na zimnym , przed wymiana pompy na cieplym poakzywal 0
  5. Witam , od razu móiwie,ze przeczytałem posty ale nie jestem do końca pewny jaki oliwą zalać , posiadam 2.0 TFSi , która jkest po programi i przelocie , moje pytanie brzmi jaki olej mam zalać przy przebiegu 207 tyś , nie ubywa mi oleju , a mam teraz zalany castrol edge 5w 40 , moje pytanie brzmi jaki olej wlać np z firmy Motul ? lubie auto przegonić i przytrzymac na obrotach , pozdrawiam
  6. Rozpoznany

    Ciśnienie doładowania

    Witam , mam nastepujacy problem , wywaliło mi check engine na desce , posiadam Audi A4 B7 2.0 tfsi 147 KW auattro rok 2004 po podalczeniu pod kompa wyswietlio mi nastepujace błędy P2187 i P0507 ,informuje od razu ,ze przeszukalem tutaj szereg tematów zwiazanych z tymi bledami lecz przyczyny nie znalazlem , lecz zaciekawila mnie jedna rzecz ,otoz na komputerze żadane cisnienie doladowania pokazalo w granicach 290-310 na wolnych obrotach , natomiast rzeczywiste cisnienie pokazywalo 990 , po zamowieniu i podlaczeniu nowego czujnika doladowania pokazywalo juz nie 990 a 1000 , jakie wam pokazuje rzeczywiste cisnienie doladowania na wolnych obrotach ? pyt dodatkowe brzmi jak nazywa sie pełna nazwa zawory PCV i gdzie go szukac , pozdrawiam , jeśli nie ten dzial to prosze o przeniesienie tematu na ten wlasciwy , pozdrawiam : )
  7. Rozpoznany

    Błędy.

    Witam mam ten sam problem , czy po wymianie n80 i dokręceniu wlewu błędy się już nie pojawiły a auto równo chodziło ? pozdrawiam
  8. Witam serdecznie wszystkich , od paru dni stałem sie posiadaczem samochodu marki audi model a4 b7 , 2.0 tfsi quattro, wcześniej jeździłem A3 8l 1.8 T pozdrawiam wszystkich i dziekuje za uwage : )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...