Dreger Opublikowano 5 Listopada 2015 Opublikowano 5 Listopada 2015 Witam Koledzy wczoraj zauważyłem, że auto jakby zaczęło się ciężko toczyć na ludzie. Nie zawsze, czasami. Raz toczy się lekko raz czuję, że ciężko. Na parkingu zauważyłem, że grzeje się przednie prawe koło, od tarczy hamulcowej. Przypuszczam więc, że występuje tarcie klocków o tarcze podczas jazdy. Co może być przyczyną? Jak to naprawić?
easymoonrider Opublikowano 5 Listopada 2015 Opublikowano 5 Listopada 2015 (edytowane) Najprawdopodobniej jest to zaśniedziały i zardzewiały tłoczek w zacisku. Zacisk pewnie do wymiany. Edytowane 5 Listopada 2015 przez easymoonrider
Kazek 1.9 Opublikowano 5 Listopada 2015 Opublikowano 5 Listopada 2015 Jak powyżej kolega napisał bankowo tłoczek sie zacina i nie odbija do końca co skutkuje tarciem klocka o tarcze i grzaniem sie felgi .. częsty przypadek
Dreger Opublikowano 5 Listopada 2015 Autor Opublikowano 5 Listopada 2015 Trzeba będzie wymienić cały zacisk? Czy wystarczy wyczyścić?
easymoonrider Opublikowano 5 Listopada 2015 Opublikowano 5 Listopada 2015 Zależy jak bardzo skorodowany jest tłoczek i zacisk. Jeżeli długo już jeździsz na grzejących się klockach to temperatura pewnie zrobiła swoje. Moim zdaniem warto spróbować wymienić sam tłoczek plus uszczelki. Nie próbuj zakładać wyczyszczonego tłoczka z wżerami po rdzy.
Dreger Opublikowano 5 Listopada 2015 Autor Opublikowano 5 Listopada 2015 Jeżdżę tak 1 dzień więc krótko. Wcześniej było wszystko ok. Niestety samego tłoczka nie mozna kupić, występuje jedynie w komplecie z zaciskiem. W dodatku są dwa rodzaje średnicy tłoczka 54 lub 57 mm. W inter Cars komplet kosztuje 348 zł 54 mm i 561 zł 57 mm juz po rabacie. Po vienie da radę zidentyfikować który mam?
easymoonrider Opublikowano 5 Listopada 2015 Opublikowano 5 Listopada 2015 Najlepiej to wyciągnij go i jedź gdzieś na szrot.
snuf Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 Na korpusie zacisku powinny byc oznaczenia jaki system i średnica tłoczka. Najlepiej bedzie chyba wymontowac zacisk i oddać do regeneracji. Koszt ok. 150 zl i zazwyczaj daja roczna gwarancje.
Kazek 1.9 Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 Jedz na szrot i szukaj jakiegoś w ładnym stanie ewentualnie regeneracja Wysłane z mojego SM-G355HN przy użyciu Tapatalka
totek94 Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Jeśli nie ma wżerów, to dobre przeczyszczenie powinno załatwić sprawę. Jeśli są wżery to nie jest to tak duża kwota na szrocie/nówka żeby akurat w tym miejscu oszczędzić parę złotych.
Faraday Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 U mnie to samo, na razie przeczyściłem tłoczek papierkiem ale zbieram się do wymiany tylko właśnie nie zmierzyłem średnicy , bez rozbierania nie ma opcji dowiedzieć się jaka średnica ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się