lukasz010588 0 Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Witam wszystkich. jestem nowy na forum i mam nadzieje ze w dobrym miejscu pisze temacik. Mianowicie przejdźmy do rzeczy mam Audi A4 b5 2000r, 1.9 tdi 115 km (czyli AJM). rano po odpaleniu w chłodniejsze dni autem chwile trzesię tak jakby chodził na 3 gary i po 3,4 sekundach juz chodzi normalnie, a co do przyśpieszania to przy delikatnym rozpedzaniu nic sie nie dzieje tylko jak pojdzie gaz w podłogę to szaczyna szarpać ale przyśpiesza, pierwsze założenia ze to pompowtyski ale po dokładnej diagnozie komputerowej zostały wykluczone a juz zaczyna mnie to irytowac prosze pomóżcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkeltaker 0 Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 a może przepływomierz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Szarpie na każdym biegu czy tylko na 3,4,5??? U mnie też szarpie tj telepie budą ale tylko na 4 i 5 biegu przy bucie w podłodze,przy normalnej jeździe nie ma tego objawu. Wiem ze to jest dwumasa bo po wgraniu serii nie było tego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1561 0 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 na takim szarpaniu jak to mowiac przy bucie w podlodze lekko poszarpuje zrobilem juz 20 tys km i jak narazie nic sie nie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz010588 0 Opublikowano 18 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 na 1,2 tak tego nie czuć bo ale 3,4,5 to masakra czasami, autem z tymi objawami jezdze juz około 40 tys km i nic sie nie dzieje ale jest to irytujące, nie mam żadnego chipu zeby wgrywać oryginalna mape, przepływomierz czyściłem, egr tak samo i dalej jest tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkeltaker 0 Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 może wtryski zabrudzone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz010588 0 Opublikowano 19 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 wtryski były wyciągane czyszczone wymieniane jakies tam uszczeli na nich i regulowane kąty wtrysku czy jakos tak :/ a dzisiaj byłem w niemieckim serwisie Audi i facet mi bez patrzenia powiedział ze nie ma problemu oni to zrobia ale rachunek wyniesie od 1000 euro wzwyż a nie warto w te auto wkładac takich pieniedzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1561 0 Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 bez przesady tyle kasy szkoda to nie mogl ci powiedziec co trzeba zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Nie musisz miec wirrusa. Wsio zalezy w jakim stanie jest DM. Duzo sie naczytalem o tym i wiem ze to uklad napedowy na razie odpusczam jak zmienie na sztywne to dam znac co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz010588 0 Opublikowano 22 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 bez przesady tyle kasy szkoda to nie mogl ci powiedziec co trzeba zrobic? powiedzieli ze w pierwszej kolejnosci wyjeba** by turbo i wsadzili nowe bo 80% przypadków to turbo ale turbo mierzyłem i wszystkie pomiary są jak powinny być chyba ze komputer sie myli, a badanie komputerowe polegało na tym ze facet wsiadł z tylu z komputerem ja go woziłem a on robił pomiary takze to uwazam za dokładne pomiary bo wiedział co jest na rzeczy ale zadnych błedów nie wykryło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się