jordan233 0 Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Ktoś wie gdzie znalesc przyczyne tego błedu?? i co sprawdzic? Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Controller: 8A0 906 266 J Component: 2,8l V6/2V MPI D01 Coding: 04101 Shop #: WSC 06335 1 Fault Found: 17919 - Intake Manifold Valve (N156): Electrical Malfunction P1511 - 35-00 - - Readiness: N/A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniek 61 Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 17919 - Intake Manifold Valve (N156): Electrical Malfunction - zawór przełączania rury ssącej -N156 - uszkodzenie elektryczne obwodu elektrycznego. Błąd związany ze skracaniem dolotu, chodzi o zawór sterujący podciśnieniami umieszczony nad przepustnicą, jest do niego podłączona wtyczka (i to połączenie sprawdź w pierwszej kolejności) i jak mi się zdaje dwa przewody podciśnienia (tylko tyle wiem, może ktoś mądrzejszy :arrowr: bardziej obeznany z Vag-iem pomoże :arrowr: szogun0 ) Znalazłem jeszcze to: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=34585&highlight=n156 Pierwsze co zrób to sprawdź (będziesz potrzebował pomocy drugiej osoby) czy to wogóle działa (zapewne nie, no bo jest błąd). Patrząc od przodu silnika, po prawej stronie przepustnicy (troszkę wyżej niż przepustnica) jest siłownik podciśnieniowy (koloru czarnego, wykonany z plastiku) odpowiedzialny za skracanie dolotu. Po przekroczeniu 4100 obr/min dolot jest skracany, i mniej więcej w tym momencie powinien zareagowac siłownik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan233 0 Opublikowano 8 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 wielkie dzieki staniek,jutro to sprawdze, szogun0 moze cos jeszcze sprawdzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 jordan, a w ogóle czujesz, że auto jest ospałe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan233 0 Opublikowano 8 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 heh,teraz ci nie powiem,bo niemiałem za bardzo kiedy zobaczyć jak idzie,ponieważ skupiłem sie na poprzednich błedach w VAG-u ,jutro zobacze jak ciągnie,ale to i tak niewiem czy mi cos da,bo mam zwykły gaz wstawiony i nie sprawdzisz jak to autko powinno iść normalnie,jak wróce do kraju zakładam sekwencje,jutroposprawdzam i zapodam na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniek 61 Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Coby łatwiej było Ci znaleźc ten zawór :smile: Żółta strzałka - siłownik podciśnieniowy skracający dolot (idzie do niego niebieski wężyk podciśnienia) Czerwona strzałka - zawór N156 jordan, a w ogóle czujesz, że auto jest ospałe ? heh,teraz ci nie powiem,bo niemiałem za bardzo kiedy zobaczyć jak idzie,ponieważ skupiłem sie na poprzednich błedach w VAG-u ,jutro zobacze jak ciągnie,ale to i tak niewiem czy mi cos da,bo mam zwykły gaz wstawiony i nie sprawdzisz jak to autko powinno iść normalnie,jak wróce do kraju zakładam sekwencje,jutroposprawdzam i zapodam na forum pre_pl miał chyba na myśli to, że Audiczka powinna byc ospała ponieważ skracanie może Ci nie działac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się