szajba15 0 Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Witam forumowiczów Czy ktoś wie jakie sa przyczyny swiec mokrych w plynie chlodniczym, dodam ze zepsuła sie nagrzewnica. Silnik ben-lpg po kompletnym remoncie 4 tys temu. planowanie. wyniana uszelniaczy, wszystkie uszczelki gora, dol, pierscienie, panewki itd. Auto rano nie chce zapalic, odpala po jakis 5 do 10 min jak troche po krece. plyn chlodniczy ciagle ubywa.. prosze o pomoc, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Objawy jak przy wydmuchanej uszczelce podgłowicowej, albo co gorsza pęknięciu samej głowicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zybi81 0 Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Dokładnie jak wyżej. Tam nie ma prawa być płynu więc albo UPG (optymistycznie),albo głowica pęnięta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jklgleiwitz 0 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Ja bym powiedział źle przeprowadzony remont jednostki. Panowie on miał 4 tys temu remont więc coś magicy zrabali. Czy od początku po remoncie brało płyn chłodniczy ? Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz2107 0 Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 A dlczego był robiony remont silnika?co mu sie stało> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się