Skocz do zawartości

jklgleiwitz

Pasjonat
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jklgleiwitz

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Gliwice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia jklgleiwitz

0

Reputacja

  1. Ja wumienialem czujnik na febi i okazało się że auto się nie dogrzewalo bo był walniety termostat bo na jednym i drugim czujniki temperatura jest pokazywana Tak samo. Po wymianie termostatu jak ręka odjal. Jeszcze czeka mnie wymiana czujnika g28 jeśli dobrze pamietsm. Przeplywke też ostatnio wymieniłem nie na bosha tylko na Bremi. Bosh ostatnio jaja robi bo przeplywki regeneruje. Oddajesz swoją i dają Ci zregenerowana. Orginalnie ja miałem hitachi dana a nie bosha Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
  2. jklgleiwitz

    Co to za przewód?

    Pierwsze sekundy jak byk pisze a4 1.8 więc nie ten dział Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
  3. Ciekawe jakie te problemy według "znafcow"? To nie stare silnki forda gdzie ulegalo wypalenie gniazd zawodowych. 1.6 8v jest można powiedzieć stworzony do gazu. Jeśli masz dobrą instalację założoną w dobrym warsztacie a nie u druciarza latasz i patrzych z miłością na dystrybutor. Do tego trzeba dbać o filtry i inny osprzęt i problemów nie bedzie. Mi koszty przeglądów zwróciły się po miesiącu Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
  4. Czujnik ciśnienia oleju do wymiany miałem to samo miałeś zawalony smok to tak samo nagar był przy czujniku. Jak wymieniłeś olej to możliwe czujnik zglupial. Ma on swoje lata. Mówisz że ciśnienie ok jest więc podjedz do sklepu i kup ten czujnik nie duży wydatek to jest. U mnie to samo było wymieniłem olej i na ciepłym zaczęły się jaja. Właśnie pod światłami tak delikatnie ruszyłem pikanie rozpedzilem się i znikalo. Działo się to jak silnik bym cieply. Kombinowalem ze zmianą oleju, filtrow. Kupiłem sprzęt do mierzenia cisnienia zmierzylem i wszystko ok było z nim. Wymieniłem Czujnik i latam już rok Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
  5. Mi się tam dobrze 1.6 jezdzi. Jeśli się nie mylę właśnie koło3.5 tyś masz max moc według specyfikacji technicznej silnika. 1.6 jest do jazdy a nie kto szybciej ze świateł ruszy i ile wyciagnie. Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
  6. Juz 3 dni temu ja i jeszcze jeden użytkownik zwracalismy uwagę ze to UPG jest możliwym problemem bo zarzucaliscie go różnymi rzeczami jak zapowietrzena nagrzewnica. Pan który auto sprzedawał dobrze wiedział ze coś jest z tym autem i nie warta była naprawa jak dla niego, dlatego telefon nie działa i inny adres na umowie jest. Sam ten fakt mówi ze z jego audiczka nie bylo dobrze od początku i problem z znikającym plynem to nie jest jakiś drobny problem. Ten dźwięk nie wiem co to jest ale tak jak radzą koledzy zakaz jazdy tym autem i najlepiej laweta i do mechanika. Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka Odtworzylem ten filmik mechanikowi prawdopodobnie pompa wody siadła. Przegrało silnik i ci ustrzelka pod głowica poszla Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  7. Rozmawiałem ze mechanikiem jeśli to co jest na zdjęciu zbiornika wyrównawcze ten wąski pasek nad zielonym płynem i jedt to olej to na 99 % walnie ta jest UPG Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  8. Jeśli 1000 km to wyciek z chłodnicy lub nagrzewnicy był by zauważalny. Jeśli nagrzewnica to sprawdź czy dywanik od strony pasażera i kierowcy pod nogami nie jest mokry. Sprawdź także strzeline pod panelem środkowym jeśli jest sucho to małe prawdopodobieństwo że nagrzewnica. Paruja Ci mocno szyby?? Jeśli nie to nagrzewnica na 90 procent nie jest powiązana z tym problemem. Podjedz na kanał i zobacz od dołu czy chłodnica nie cieknie. Co do masła odkręc korek wlewu oleju zrób zdjęcie tak samo bagnetu. Jak możesz zrób zdjęcie jak wygląda płyn chłodniczy przez korek Obawiam się w twoim przypadku najgorszego jak ten Pan taki numer wywinal. Poświadczyl nie prawdę na umowie ja bym próbował coś z tym zrobić. Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  9. Próbować może nic nie straci przecież a może zyskać. Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  10. Zapewne nie łatwo będzie tylko jeśli on kupił dojechał do domu i po miesiącu od razu takie coś to wiadomo wada była obecna. Tylko trzeba udowodnić ale jak to dalej jest to już nie mam zielonego pojęcia bo na prawie się aż tak nie znam. Wiadomo auto z drugiej ręki zawsze jest niespodzianką raz pozytywna raz negatywna. Tylko pytanie jak jest z reszta auta bo jeśli coś jeszcze się dzieje to nieciekawie jeśli ustrzelka tylko to można zaryzykować i zadzwonić do handlarza i próbować negocjować pokrycie części kosztów naprawy. Wiadomo że ubywanie płynu nie zauważysz szybko. Wracając do handlarzy jak ja swoją kupowałem to różne cuda były dzwonie do jednego mówi ze książeczki nie ma jadę zobaczyć otwieram schowek a tam książeczka. Otwieram a tam 2008 przebieg 152kkm a na liczniku magiczne 180kkm a rok temu kupowałem auto xd Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  11. Ja mam 4 kluczyki xd para a czysty silnik to roznica. Każdy osprzęt u niego nawet klimy jest jak nowy. Dodatkowy plastik, od płynu chamulcowego jest a tamtej osłony nie. Mi chodzi o to albo kolega umyl silnik albo ten który sprzedawał to zrobił aby efekt auta poprawić. Ja bym na miejscu autora tego wątku szybko bym szukał rozwiązania problemu bo jeśli to świeży nabytek można do 3 miesięcy odstąpić od umowy wskazując wadę ukryta Wracając do wątku nie poda przebieg i kod silnika. Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  12. Czytacie jego pierwsza wypowiedź czy tylko temat. Pan mówi ze ma olej w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodniczego. Nie wiem jaki kod silnika ma bo nie wszystkich modelach jest chłodnica oleju. Silnik o kodzie ANA nie posiada takiej. Juz ktoś wcześniej dobrze wspomniał żeby zainteresować się uszczelka pod głowica bo do typowych objawów jej uszkodzenia jest olej w płynie chłodniczym. Teraz pytania Kod silnika? Przebieg realny/licznikowy? Po około ilu km z maxa masz min? ( po miesiącu czyli ile km?) Dużo pary masz z rury wydechowej? Wątpię że zapowietrzenie układu to jest. Zdjęcia są bez żadnej ingerencji w zabudowę w środku ? Jeśli tak to już mi się nasuwa coś dziwnego. Wszystko świeci się jak by salonówka, wszystkie plastiki jak nowki ale zabudowy przy przedniej szybie kolo akumulatora brak... Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  13. jklgleiwitz

    falowanie obrotów

    Jak kręcisz kierownica działa wspomaganie. Więcej Energi potrzebujesz tez tak mam dokręc na maksa w któraś stronę to tez ci obroty tez zafaluja. Nie szukaj problemów których nie masz:) Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  14. jklgleiwitz

    Brak mocy

    brief niemiecki też porabiasz ? Ja mówię o starym niemieckim dowodzie rejestracyjnym gdzie widnieją wszyscy właściciele a nie tak jak w nowym tylko ostatni. Książeczkę to każdy prawie sam umie zrobić pieczątki i heja oraz przeklejenie wlepkiWysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka
  15. jklgleiwitz

    Kontrolka Oleju

    W moim przypadku nie wiedziałem jaki olej mam wlany więc zająłem 5w40 i zaczął się problem, zmieniałem na 15w to samo bo jak się okazało padł czujnik ciśnienia i na rozgrzanym mocno silniku głupial i podawał błędne informacje. Odpukac aby to samo było u ciebie Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...