Skocz do zawartości
IGNOROWANY

( AJM) drze i ściera pasek wielorowkowy


taktuś

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

2 miesiące temu wymieniłem rozrząd, przy okazji wymieniłem też pasek wielorowkowy na Dayco,

ostatnio zaobserwowałem że zewnętrzna strona paska osprzętu jest starta jak na fotkach. Przy wymianie rozrządu nie wymieniłem napinacza paska wielorowkowego bo w mojej ocenie jego sprawność była jeszcze spora - brak śladów zużycia rolki, śrubunek i dystans walcowy bez zużycia, amortyzacja w normie.
Ponadto wydobywa się dziwny dźwięk podczas pracy silnika, ledwo słyszalny, takie chechłanie.
Pasek rozrządu w sklepowym stanie, kąt synchronizacji 0.0, od wymiany taki sam.
Przy składaniu pas przedni podniosłem o ok 2mm, ale to przecież nie może mieć wpływu, reszta złożona zgodnie ze sztuką.
Co myślicie ?

f2c9aec1f5f95221m.jpg

ce8a74b560f9ec48m.jpg

59eb3b7b649c451em.jpg

Edytowane przez taktuś
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poluzuj pasek i zobacz czy rolka wiskozy ta po której chodzi pasek nie stawia oporu. Startą masz zewnętrzną stronę paska, a tylko wiskoza jest tą stroną paska napędzana. Widać też jak bardzo wypolerowana jest rolka wiskozy co by znaczyło że może stawiać duży opór. Może łożysko wiskozy (to w aluminiowej łapie) stawia duży opór.

Edytowane przez machina
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...