Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.8T] dławi sie silnik.I prosba o pomoc z kodami usterek


Gajzer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,moj kolega ma paska z silnikiem 1.8 T i jest problem. Jak rusza dosc szybko a czasami spokojnie dławi sie i pozniej nie ma mocy,wystepuje to wyrazniej na Pb, bo ma tez gaz BRc sek. Pomozcie prosze,oczywiscie pod vagiem ma jakies bledy i nawet jeden zwiazany z turbina.Czy to od tego ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm kurcze jakis taki mial na 005.. ale nie spisalismy:| dzis podlanczam i wszystkie kody musze spisac:) a jezeliu mial to cio to jest:( cos powaznego bo kupil niedawno autko i zalamany jest:( droga sprawa??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz kod radia i inne kody do rzeczy które mogą się rozkodować, to odłącz mu akumulator na noc i rano niech sobie pochodzi na wolnych obrotach NA BENZYNIE BEZ AUTOMATYCZNEGO PRZEŁĄCZANIA NA LPG! (odpalasz samochód, nie dotykasz gazu i idziesz na herbatę :) ), aż załączy się wiatrak przy chłodnicy. Jak wiatrak będzie chodził, to przytrzymaj mu obroty na 3tys przez ok. 60s. Potem wyłącz zapłon, odpal samochód i spróbuj się przejechać na Pb. Powinna utworzyć się nowa mapa wtrysku benzyny. Jeżeli po tym zabiegu autko będzie ładnie chodzić na pb, to znaczy, że gaz zaczął "rządzić" benzyną i zrobił mapę wtrysku dobrą do jazdy na LPG, a skasował nastawy podstawowe dla benzynki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie i bardzo bym prosil o pomoc :( jezeli ma ktos chwilke.

A wiec vag przy auto skanie wykazal nastepujace bledy

Kody bledow ktorych nie odnalazlmem

01336,01299,17705,16622

Kody ktorych opisy sa jasne

00928 mechanizm zamka cntralnego drzwi kierowcy F-220

00779 czujnik zewnetrznej temperatury

Kody ktore sa nie jasne i niewiem co moga oznaczac

16684-P0300 wykryto przerwe zaplonu jakikolwiek cylinder

16686-P0302 cylinder #2 wykryto przerwe zaplonu

16688-P0304 cylinder #4 wykryto przerwe zaplonu

17536-P1128 dlugoterminowy pomiar paliwa-systemza slaby (bank1)

Czy takie cuda moga byc spowodowane np swiecami przewodami itp?? od czego zaczac lub szukac??

16490-P0106 przy szukaniu bledu na str http://www.obd-2.biz/vag.php?plik=VAG po wpisaniu 16490 nie odnaleziono

po wpisaniu P0106 odnalazlo

00519-P0106 czujnik MAP poza zasiegiem- co to znaczy??

i na koniec blad:

778 czujnik skretu kol G85 (auto mialo zle ustawiona zbieznosc-niewiem czy ma to jakis zwiazek)

Dodatkowo przy wpisywaniu bledu 778 na stronie ktora podalem wyzej odnalazlo :

00270-P1778 przelacznik cewki 7 lub skrot do uziemienia lub B+(N94)

00778 czujnik kata sterowania G 85

Przy skanie auta bledy niektore sie powtarzaly np 778 i 1336

i pytanko czy blad 00778 o to samo co 788 bo opisy sa rozne :(

Jezeli by ktos mogl cos wyjasnic lub wytlumaczyc bardzo byl bym wdzieczny i licze na pomoc forumowiczow :a4fan: POZDRAWIAM :)

Ps dzieki hack, tak zrobimy mimo wszystko .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16490-P0106 przy szukaniu bledu na str http://www.obd-2.biz/vag.php?plik=VAG po wpisaniu 16490 nie odnaleziono

po wpisaniu P0106 odnalazlo

16490 P0106 Manifold Abs.Pressure or Bar.Pressure Range/Performance

i te co nie znasz :

17705 P1297 Connection turbocharger - throttle valve pressure hose

16622 P0238 Turbocharger Boost Sensor (A) Circ High Input

01336 - Data Bus for Comfort System 49-10 - No communications - Intermittent

01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533) 008 - Implausible Signal - Intermittent

na razie mnie łeb boli więc tylko to ...

OT: Gajzer, czy Ty oddawałeś auto do lakierowania (albo coś innego) w Wejherowie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki:) tak bylo w Wejherowie :( coz zle zrobione?? :) widziales czy cio?? :)pre_pl, sorki ze marudze choc i tak juz wielkie dzieki za pomoc ale masz moze po polsku ;) bo wszystkiego nie trybie.Aha i jak bys wiedzial od czego cos takiego i tyle moze sie wziasc tez daj znac:) i milego spcika :( w 3miescie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gajzer, zróbcie testy przepływki oraz turbo

I w pierwszej kolejności posprawdzać szczelność w układzie - wizualnie :) (czy wszystkie połączenia dookoła IC, przepustnicy itd są na miejscu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram słowa pre_pl, . Zbadanie przepływki i turbo nie zaszkodzi. VAGa podłączyć i docisnąć sandała :) Jeżeli to nie pomoże, to zróbcie tak jak pisałem wyżej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...