Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem ze sprzęgłem


Diablo

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo proszę o odpowiedz lub sprawdzenie czy w mojej A4 jest jeszcze koło zamachowe czy jest już dwumasówka bo w servisach każdy mówi co innego i już zwariowałem.

Jest to 1,9 TDI AHH 2001 nr nadwozia WAUZZZ8DZ1A112368.

Mam wibracje silnika na biegu jałowym, powyżej 2000 obr. i przy gaszeniu silnikiem szarpie na boki zawór AGR się zamyka, VAG nic nie wykazał w serwisie powiedzieli mi że pada koło dwumasowe lecz podobno w 90 konnych TDI go nie ma. Poduszki pod silnikiem są zmienione.

Bardzo proszę o rozwianie wątpliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólna plotka głosi że w 90KM nie myło kół dwumasowych

i jest to wierutna bzdura

jak najbardziej były, oczywiście nie we wszystkich 90KM ale byly

najłatwiej to chyba będzie jak wymontujesz skrzynię i sam zobaczysz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak by było najłatwiej. Tylko jest mały kłopot 600 pln to jeszcze mogę wydoby ale 2500 pln już trochę trudniej.

A czy powinno wymienic się cały komplet czy można tylko koło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale według ETKI tam jest zwykłe koło zamachowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólna plotka głosi że w 90KM nie myło kół dwumasowych

zgadza sie tylko 1Z nie maja dwumasa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy można zamontowac u mnie zwykłe koło zamachowe i czy jest jakieś ryzyko z tym związane, ewentualnie pogorszenie komfortu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na bank było? czy być mogło?

Jeżeli jest to niefajnie

Jest na to jakas reguła ?

Czy jak zrobili tak było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobno można wstawić zamachowe i będzie całkiem ok (większe wibracje) ale to tylko zasłyszane przeze mnie plotki, niech ktoś potwierdzi....

ty nie masz dwumasa i jak u ciebie z tym komfortem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MorgothDBMA

Nie jest źle, nie narzekam, ciężko mi porównać bo nie jeździłem np. AHU

Ogólnie nie ma drżeń, jak przy 1500 RPM dam w palnik na max'a to tylko dźwignia biegów drży trochę i lekkie drgania (drżenie) na kierownicy.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh no to super - a myślałem że chociaż tutaj ahu bedzie mial przewage nad afn :wink: .

no ale cóż - na razie problemu nie ma - oby jak najdłużej.

a jakby sie zrobil to chyba pojdzie zwykle. bo chyba tych drgan to ja nie zobacze, ani odczuje - po prostu bardziej na skrzynke sie beda przenosily i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy 4 cylindrowcu jeszcze rozumiem idee dwumasowego koła - choć jego cena przewyższa jego zalety.

Przy 6 cylindrowcach dla mnei to juz bez sensu (one sa wywazone nie ma drgań II stopnia jak w 4) więc korzyście małe a cena dalej spora.

Ale żeby nie było pięknie to jeszcze jedno problemo:

- cięzko wchodzi wsteczny tzn nie moge lewarkiem go właczyć (poweidzmy "znaleść" )- jak pobiegam po II, IV biegu to wreszczie wchodzi - przy wyłączonym silniku nie ma problemu, więc podejrzenie na sprzęgło pada. (że nie rozłacza do końca)

Sprzęgło bierze bardzo wysoko (ok 1 cm od góry juz rozsprzęgla)

Ktoś sie spotkał z czymś takim? Może to byc problem ze wysprżęglnikiem hydrualicznym ?

Amoże chodzi o luzy na sterownaiu skrzynią biegów na todzikach od dźwigni?

Wszelkie sygestie mile widziane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...