tomiqu 4 Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Jak w temacie, w ogóle nie czuję jak włącza się turbo, jazda przypomina trochę benzyniaka 8V, równo ciągnie w całym zakresie obrotów. Kiedyś jeździłem B4 Avantem , tam też jest 1Z i wyraźnie czuć było jak silnik od ok. 2 tys dostawał kopa ( na 100% był bez chipa ). Druga sprawa to , że często tak jakby silnik "zatrzymuje się" na ok. 130-140 km/h , po czym nie przyśpiesza dalej, taka sytuacja trwa ok. 2-3 sekundy po czym dalej ciągnie, czy to oznaka padającego przepływomierza? Dodam , że do 170km/h da radę rozbujać...dalej nie próbowałem bo nie miałem gdzie. I na koniec , przy zimnym silniku przy ruszaniu potrafi sobie szarpnąć, delikatne ruszanie nic nie daje. Po nagrzaniu silnika szarpanie zanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damcio151 0 Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Turbina pracuje cały czas, ona się nie załącza ... logi 008 011 dynamiczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiqu 4 Opublikowano 15 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 OK, ale w B4 TDi ostrzej reagowała przy ok.2000 obr a u mnie jej nie czuć. A B4 miała nawet mniej Nm niż A4... za co te logi są odpowiedzialne?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damcio151 0 Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 logi - poczytaj w dziale diagnostyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się