Skocz do zawartości

damcio151

Pasjonat
  • Postów

    130
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O damcio151

Osiągnięcia damcio151

0

Reputacja

  1. standardowo ... sprawdź od niego przewód , czy nie jest nigdzie odizolowany itd.
  2. dawka, kąt itd. będą inne na zimnym i na rozgrzanym silniku świece załączają się różnie - tym steruje ECU ... podczas odpalania grzeją , po odpaleniu , ECU również je załącza , aby dogrzać silnik świece od płynu też pobierają dużo prądu, więc alternator jest obciążony, ale ECU nie załączy ich jeżeli alternator będzie za bardzo obciążony
  3. W tych temp. aku to podstawa :gwizdanie: Z logów nie będzie widać, że paliwo się cofa - trzeba zamontować zaworek zwrotny przed filtrem paliwa, koszt kilka zł. a obroty zwiększasz tak - vag/select/engine/login/12233/adaptacje/kanał 02 i zwiększasz wartość aż do uzyskania zadowalającej
  4. hmm a może po prostu obroty lekko falują, ponieważ alternator jest obciążony ... ECU załącza świece i je rozłącza , więc i altek zostaje chwilowo obciążony ... nie słyszysz przekaźnika żadnego ? możesz w adaptacjach lekko podnieść obroty, u mnie wiele to poprawiło
  5. czujniki temp. są ok ... skoro świeczki też są dobre to możesz sprawdzić n109 ( styk na konektorku ) zloguj na zimnym silniku statycznie 001, 004 i 007
  6. to wychodzi 2l na 10 000km :gwizdanie: jeszcze pytanie takie ...sprawdzałeś czy na świecach pojawia się napięcie :?:
  7. ja nie widzę jak on chodzi ... jeżeli podeprze zawory to chodzi jakby na 2 gary i strasznie kopci płynu chłodniczego nie ubywa ? oleju nie bierze ? smród jest zawsze , u mnie też
  8. martwi Cię ich zapach ?? skoro podpiera zawory to paliwo się nie spala tak jak ma ... dzieje się to na zimnym, czy ciepłym silniku ? świece są sprawne ?
  9. Na logach nie widać ,żeby coś powodowało to kopcenie zawór jest w pompie oleju i trzeba wymieniać całą pompę , on sam jest nie wymienialny
  10. to jest diesel ... nie ma czegoś takiego mało paliwa, będzie muł, dużo paliwa będzie kopcił - to wszystko możliwe, że zacina się zawór regulujący ciśnienie oleju i podparło zawory w silniku
  11. jaro333, czy temu kopceniu towarzyszy coś jeszcze ? czy silnik pracuje jakby na 3 gary ?
  12. no akurat mi o świece nie chodzi zwróć uwagę co z tą kontrolką i poinformuj o tym
  13. dawka paliwa, czujniki temp. , korekcje , regulacja przez n108 - Dobrze kierownice w turbinie trochę się już przycinają ... przegoń auto przepływka powyżej 3900 obr obcina dawkę - zmieniać filtr powietrza na czas i będzie dobrze kąt wtrysku lekko przestawiony, ale ja bym tego nie ruszał
  14. dobrze jak jest silnik odpali, ale będzie mu trudniej bez niej poza tym , czy w trakcie kiedy nie może odpalić - na włączonym zapłonie zaświeca się na chwilę kontrolka świec żarowych ?[br]Dopisany: 02 Styczeń 2009, 19:41_________________________________________________generalnie to chyba w każdym PD jest pompka w baku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...