Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprawdzenie logów


zbyn2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam a4 b6 avant 2002r 1.9tdi AVB (101km bez programu) od dwóch lat. Mam pytanie dotyczące sprawności silnika tj.

Mam wrażenie że audi jest słabe prędkość max na autostradzie to ok 170km/h na piatym biegu. Jeżdżąc przez niemcy na większych górkach prędkość spada nawet do 100km i zmiana biegu na 4-ty. Na prostej do 140 w miarę ok obrotomierz ma ok 3000obr/min na 5-tym biegu. Spalanie przy 140km/h ok 7L ON, do 120km/h ok 6L ON. W styczniu tego roku wymieniałem świece żarowe i przy okazji była sprawdzana kompresja wyszło: 31,32,31,32 bara. Turbina była regenerowana w NL rok temu, egr cieknie, nie jest zaślepiony ale jest sprawny (pomiary z vcds czyściłem go jakieś 6 miesiecy temu) . Dziś robiłem logi dynamiczne i mam prośbę czy może je ktoś przeanalizować?

http://vaglog.pl/log_244296.html

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego a czy na pewno? Sprawdzałem logi statyczne i mieścił się w normie egr tak samo. Czy wnioskujesz to po logach?

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego żeby się upewnić to spróbuj podmienić może ktoś ma,na statycznych może nic nie wykazywać a le w dynamicznych już delikatnie zaniża i zarazem obcina dawkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiej firmy przepływomierz kupić w razie wymiany boscha? Czy można zamiennik. Oryginalny ma numery 0 281 002 531 lub 038 906 461B.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te logi są z d*py, miałeś cały czas pedał w podłodze ??? zrób je jeszcze raz pojedynczo a nie 3 na raz, daj statycznie 4,13,18,23 dynamicznie 3,7,8,11

Edytowane przez lukaszooo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na takim synchro nie dziwne ze auto nie ma siły, masz ok 7 a powinno byc ok -0,5, dziwnie wygląda ta przepływka ale a do tego turbo troche późno wstaje, ustaw synchro i zró jeszcze raz 3,8,11 dynamicznie tyle ze oddzielnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestawiłem kąt synchronizacji rozrządu na silniku o temp ok 40*C i wahał się od 0 do +0,6. Przejechałem się autem, auto jak by lepiej przyśpiesza, ale logi zrobię jutro.

Edytowane przez zbyn2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...