mecik 0 Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Po odpaleniu silnika,nie trzyma wolnych obrotów.Po prostu jak zdejme noge z gazu gasnie,Objawy ustepuja po przejechaniu 500m-1km.Nie ma znaczenia czy silnik jest zimny czy ciepły.Zaczęło sie to dziać nagle bez zadnych niespodzianek od wczoraj do tego dzisiaj podczas jazdy jak wrzuciłem na luz to latał z wysokimi obrotami miedzy 2 a 3tys(bez dotykania noga gazu)po przegazowaniu i chwilowym przytrzymaniu 6tys.uspokoiło sie.Co sie może dziać,ma ktoś jakieś sugestie?dzieki z gory za odpowiedzi.pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiki 2 Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 odepnij przepływkę i sprawdż czy dalej będzie to samo albo gorzej (jeśli nie będzie różnicy to trzeba przepływka się zainteresować), no i pozostaje przepustnica do czyszczenia i adaptacji powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialy4 0 Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 po przegazowaniu i chwilowym przytrzymaniu 6tys. To prawie morderstwo Najlepiej będzie sprawdzić Vagiem, bo nawet nie wiadomo od czego zacząć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rk 0 Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Witam mialem podobna sytuacje z tym samym silnikiem, jak auto przekraczalo mi powyzej 100 km/h do zaczynalo mi sie dlawic i wiecej nie chcialo jechac i to samo wystepowalo jak gwaltownie zaczynalem przyspieszac, pojechalem do mechanika na VAG i okazlo sie ze cos sie poprzestawialo w ustawieniach przepustnicy mechanik wgral mi nowe ustawienia na przepustnice zajelo to okolo 5 minut i autko znowu zaczelo przyspiesac i osicagac wysokie predkosci :D Pozdrowienia . M@rk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Mysle ze nie ma co sie bawic w odlaczanie roznych kabelkow przy silniku tylko,podlaczyc do VAGa i zobaczyc co jest ciete. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KICHOL 1 Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Każdą usterkę dotyczącą hamulców i silnika zaczynamy od Vaga jeśli Vag nic nie pokazuje wtedy zaczynamy się zastanawiać. Przynajmniej ja tak robie, przyczyn gaśniecia silnika czy nietrzymania obrotów może być wiele, więc najpierw VAG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się