Ganes Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 (edytowane) Witam, Mam problem z moim autkiem... mianowicie samochód ledwo odpalał - w tym momencie nie odpala w ogóle... gdy jeszcze odpalał strasznie trzęsło silnikiem i nierówno pracował. Dzwoniłem po "mechanika" i podłączył pod komputer, wyświetliło czujnik g28 i g40 - usuniecie błędów nic nie dało. Na włączonym silniku pokazywało problem z zapłonem, raz cylinder 1 raz 3 i tak na zmianę. Czytałem temat o 2.0 TDI i Pan miał podobny problem, okazało się, ze to rozrząd. Pytanie co robić? wymienić czujniki, czy na lawetę i do warsztatu? Może ktoś spotkał się z podobnym problemem? pozdrawiam, Edytowane 4 Stycznia 2016 przez Ganes
rafaln Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Witam ,tydzień temu borykałem się z podobnym problemem w swojej lali ,nieskończona ilość błędów na zmianę wypadanie zapłonów ,choinka na desce, telepanie silnikiem .Podmiana cewek ,świec, przepływki ,brak poprawy w końcu udało się ,uszkodzony zawór odmy silnika. Po montażu nowego zaworu zakupionego w aso 360pln i po problemie . Rozebrałem stary zawór z ciekawości i ukazała się rozerwana membrana dosyć mocno. Można to sprawdzić w łatwy sposób ,opinając przewód między zaworem a kolektorem na odpalonym silniku i zatkać kruciec w kolektorze palcem ,obroty powinny się ustabilizować (jeżeli jest uszkodzony zawór odmy),
majkel101 Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) U mnie miałem podobne błędy tj. 5646 - Leak in Air Intake System P2279 00 [039] - - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 86179 km Date: 2016.02.10 Time: 23:44:13 4105 - Bank 1; System too Lean at Idle P2187 00 [039] - - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 86147 km Date: 2016.02.10 Time: 23:25:22 oraz dochodziły inne w postaci wypadających zapłonów. Wymieniłem odmę na oryginał (pęknięta membrana). Niestety po wymianie odmy pojawiły się nowe błędy: 4096 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) P0016 00 [032] - Incorrect Correlation Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 4 Mileage: 86564 km Date: 2016.02.20 Time: 19:04:43 4010 - Idle Control System P0506 00 [036] - RPM Lower than Expected Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 86571 km Date: 2016.02.21 Time: 13:27:36 Problem objawia się teraz tym, że po zatrzymaniu się po pokonaniu wjazdu do góry do garażu silnik zaczyna szarpać i faktycznie buda się trzęsie, wobec czego wyłączam auto. Po odpaleniu jest OK. Czy rozwalona odma (była wymieniana po raz drugi, pierwszy raz w ramach stage 1 kilka lat temu) mogła spowodować szkody jak te objawiąjące się nowymi błędami? Osobiście nie wierzę, w przypadki, że jednocześnie rozwaliła się odma i np. coś z rozrządem się rozregulowało. Edytowane 21 Lutego 2016 przez majkel101
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się