Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI silnik gaśnie, trzęsie budą


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Mam problem z moim autkiem... mianowicie samochód ledwo odpalał - w tym momencie nie odpala w ogóle... gdy jeszcze odpalał strasznie trzęsło silnikiem i nierówno pracował.

Dzwoniłem po "mechanika" i podłączył pod komputer, wyświetliło czujnik g28 i g40 - usuniecie błędów nic nie dało. Na włączonym silniku pokazywało problem z zapłonem, raz cylinder 1 raz 3 i tak na zmianę.

Czytałem temat o 2.0 TDI i Pan miał podobny problem, okazało się, ze to rozrząd.

Pytanie co robić? wymienić czujniki, czy na lawetę i do warsztatu? Może ktoś spotkał się z podobnym problemem?

pozdrawiam,

Edytowane przez Ganes
Opublikowano

Witam ,tydzień temu borykałem się z podobnym problemem w swojej lali ,nieskończona ilość błędów na zmianę wypadanie zapłonów ,choinka na desce, telepanie silnikiem .Podmiana cewek ,świec, przepływki ,brak poprawy w końcu udało się ,uszkodzony zawór odmy silnika. Po montażu nowego zaworu zakupionego w aso 360pln i po problemie . Rozebrałem stary zawór z ciekawości i ukazała się rozerwana membrana dosyć mocno. Można to sprawdzić w łatwy sposób ,opinając przewód między zaworem a kolektorem na odpalonym silniku i zatkać kruciec w kolektorze palcem ,obroty powinny się ustabilizować (jeżeli jest uszkodzony zawór odmy),

Opublikowano (edytowane)

U mnie miałem podobne błędy tj.

5646 - Leak in Air Intake System

P2279 00 [039] - -
Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 86179 km
Date: 2016.02.10
Time: 23:44:13
4105 - Bank 1; System too Lean at Idle
P2187 00 [039] - -
Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 86147 km
Date: 2016.02.10
Time: 23:25:22
oraz dochodziły inne w postaci wypadających zapłonów.

Wymieniłem odmę na oryginał (pęknięta membrana). Niestety po wymianie odmy pojawiły się nowe błędy:

4096 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28)
P0016 00 [032] - Incorrect Correlation
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 4
Mileage: 86564 km
Date: 2016.02.20
Time: 19:04:43
4010 - Idle Control System
P0506 00 [036] - RPM Lower than Expected
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 86571 km
Date: 2016.02.21
Time: 13:27:36
Problem objawia się teraz tym, że po zatrzymaniu się po pokonaniu wjazdu do góry do garażu silnik zaczyna szarpać i faktycznie buda się trzęsie, wobec czego wyłączam auto. Po odpaleniu jest OK. Czy rozwalona odma (była wymieniana po raz drugi, pierwszy raz w ramach stage 1 kilka lat temu) mogła spowodować szkody jak te objawiąjące się nowymi błędami? Osobiście nie wierzę, w przypadki, że jednocześnie rozwaliła się odma i np. coś z rozrządem się rozregulowało.
Edytowane przez majkel101

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...