qbatzr 0 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Witam, tak jak w temacie, chciał bym się dowiedzieć jakie są koszta remontu silnika 2.0TFSI, jak i wymiany układu paliwowego bo podobno lubi padać, chodzi mi o same części bez roboty. Fajnie by było gdyby ktoś napisał co dokładnie robić, wiadomo nowe tłoki, panewki, uszczelki, regeneracja głowicy a może zmieniał ktoś coś jeszcze. Z góry dzięki za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Witam, tak jak w temacie, chciał bym się dowiedzieć jakie są koszta remontu silnika 2.0TFSI jak ORI to pod 10 tys. nie pamietam dokładnie gdzies miałem nawet rozpiske czesci na TEL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbatzr 0 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Liczę tłoki kute wossnera, koszt 2399zł bo nie mam sensu wkładać ori może na wossnerze by nie brała oleju A co z układem paliwowym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andynl 9 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 kolego problem jest w pierścieniach a nie w tłokach ale ze względu na to że nowe pierścienie są ciut inne to wymienia się tłoki itd. itp. poczytaj sobie dokładnie temat olejowy http://a4-klub.pl/index.php?/topic/281311-panika-olejowa-bierze-olej-20-tfsi/ Ja osobiście nie słyszałem o problemach z układem paliwowym. Ceny remontu dla przykładu w NL materiały+robocizna 5500€ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Liczę tłoki kute wossnera, koszt 2399zł bo nie mam sensu wkładać ori może na wossnerze by nie brała oleju A co z układem paliwowym ?Kute tłoki to na 400+. W B7 są słabsze korbowody. Problemy z układem paliwowym to B7. TFSI w B7 i B8 wspólna mają tylko nazwę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d@rio 0 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Temat przerabiałm i nie trzeba żadnych tłoków wymieniać wystarczy stare tłoki przerobić lekko tz kanał pod pierścień olejowy rozfrezować do średnicy 2mm i założyć orginalne pierścienie audi z silnika TFSI oczywiście koszt roboty + wyczyszczenie silnika i głowicy z nagaru to około 4500zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się